خبرهای داغ:
امام جمعه رزن گفت: امام خمینی(ره) را عارف و زاهدی به تمام معنا دانست و گفت: نیمه خرداد لحظه‌ای شکوهمند برای امام(ره) اما جان کاه برای ملت ایران بود.
کد خبر: ۸۸۶۷۸۰۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه رزن با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا افکار ثمره روزه در ماه رمضان است.

وی با اشاره به اینکه در ماهی قرار داریم که آغازش رحمت، میانه اش آمرزش و پایانش اجابت است، اظهار داشت: ماه رمضان همچون سفره گسترده ای است که خلاصی از آتش را در پی خواهد داشت.

امام جمعه رزن با بیان اینکه حکمت به معنای قدرت تشخیص مسائل است، اظهار داشت: یکی از نعمت‌هایی که خداوند به بندگان خاص خود عطا می کند، نعمت حکمت است.

وی حکمت را گمشده مومن عنوان کرد و گفت: یکی از راه های کسب این حکمت و نعمت بزرگ صیام و روزه است که دری برای ورود حکمت به وجود انسان است.

مولازاده حکمت، معرفت و یقین را از آثار روزه برشمرد و افزود: اثر حکمت، معرفت و اثر معرفت نیز یقین است که بالاترین ارزش ها برای انسان هستند.

وی عنوان کرد: زمانی که عقل به یقین باشد حکمت و مصلحت همه چیز را درک کرده و تسلیم الهی خواهد شد.

مولازاده با اشاره به فرا رسیدن ۱۴ خردادماه گفت: ۱۴ خرداد مصادف با رحلت عالمی زاهد، ژرف نگر و دور اندیش است که با مراجعت به ایران در ۱۲ بهمن ۵۷ با هدایت انقلاب امیدپیروزی را در ملت ایران دمید.

وی ادامه داد: امام (ره) با انحلال رژیم منحوس سلطنتی و با رای قاطع مردم جمهوری اسلامی را بنا نهاد.

امام جمعه رزن یادآور شد: امام خمینی(ره) از سال ۵۷ تا ۶۸ رهبری انقلاب را به دوش کشیدند و کشور را در حوادث خطرناک و ۸ سال جنگ تحمیلی رهبری کردند.

وی امام خمینی(ره) را عارف و زاهدی به تمام معنا دانست و گفت: نیمه خرداد لحظه‌ای شکوهمند برای امام(ره) اما جان کاه برای ملت ایران بود.

مولازاده با یادآوری قیام ۱۵ خرداد اضافه کرد: روز قیام ۱۵ خردادماه متعلق به مردم جان بر کفی است که به نام و یاد اسلام به صحنه آمدند تا پایه های رژیم طاغوتی را از بین ببرند.

وی ملت ایران را ارادتمندان به روحانیت شیعه و رهبران شیعی خواند و اظهار داشت: عده ای می‌خواهند به این انقلاب که با خون شهدا و هدایت های مقام معظم رهبری تنومند شده ضربه بزنند و در صدد از بین بردن ارزش های دینی در جامعه هستند در حالی که دشمنان باید بدانند دعا و برکت خون شهدا حامی این انقلاب است.

مولازاده با اشاره به هفته محیط زیست هدف از نامگذاری این هفته را افزایش آگاهی مردم و صیانت از گونه های حیوانی و گیاهی عنوان کرد و گفت: باید توجه جدی به مسئله محیط زیست صورت گیرد چرا که اگر بنای نابودی این نعمات رابگذاریم بر نسل آینده جفا کرده ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات