خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

قاطعیت و شجاعت از ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند از ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) را قاطعیت و شجاعت دانست و گفت: موقعیت شناسی، دشمن شناسی، مردم شناسی، ابتکار و عمل و استکبار ستیزی را نیز می توان از دیگر ابعاد شخصیتی ایشان برشمرد.
کد خبر: ۸۸۶۷۷۷۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
حجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درنهاوند به تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به بررسی ابعاد شخصیتی حضرت امام( ره) و همچنین شخصیت جامع امام خامنه ای(مد ظله العالی) پرداخت و اظهار داشت: حضرت امام(ره) پس از انبیای بزرگ الهی و معصومان (ع) از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت های تاریخ بشریت است که با اندیشه‌های بلند الهی و تلاش‌های صادقانه خویش مسیر تاریخ را دگرگون کرده و سرمنشأ تحولات عظیمی در ایران و جهان شد، ایشان نمونه انسان کامل و شخصیتی جامع است .

وی برخی از ابعاد شخصیتی و مدیریتی حضرت امام(ره) پرداخت و گفت :جامعیت علمی، ساده زیستی، نظم و انضباط در امور ، اندیشه های سیاسی مطابق با سیره ائمه معصومین(ع)، رهبری و مدیریت بحران از جمله این ابعاد شخصیتی و مدیریتی حضرت امام خمینی (ره) بود .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند افزود : امام (ره) فیلسوفی الهی، عارفی ربانی، فقیهی اصولی و مرجع تقلید مردم و در عین حال رهبر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی در ایران بود، ایشان در رشته های مختلف علوم معقول و منقول ، فقه، اصول، فلسفه و عرفان تخصص ویژه و مهارت کامل داشتند .

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) در گوشه ای از سخنان خود فرمودند «اگر بخواهیم بی خوف و هراس در مقابل باطل بایستیم و از حق دفاع کنیم و ابرقدرتان و سلاح های پیشرفته آنان و شیاطین و توطئه های آنان در روح شما اثر نگذارد و شما را از میدان بدر نکند خود را به ساده زیستن عادت دهید» و فرمودند «آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد آن روز است که باید فاتحه دولت و ملت را بخوانیم» .

شیرزادی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بحران و تهدیدهای بسیار خطرناکی بودیم که امام (ره) با هوشمندی و اعتماد به نفس و با استعانت از قدرت بی منتهای الهی و با پشتیبانی مردم متدین موفق به مدیریت این بحران‌ها می شود از قبیل بحران‌های منطقه ای و قومی، اشغال سفارت آمریکا در تهران، غزل اولین رئیس جمهور، جنگ مسلحانه گروهک های مختلف، ترورهای بعد از انقلاب و طراحی کودتا علیه انقلاب، وقوع جنگ تحمیلی هشت ساله و عزل قائم مقام و رهبری از جمله مسائلی است که نمایانگر درایت و توانایی حضرت امام خمینی(ره) در قبال مسائل پیچیده و بحران‌های مختلف است .

وی از دیگر ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) را قاطعیت و شجاعت دانست و افزود : موقعیت شناسی، دشمن شناسی، مردم شناسی، ابتکار و عمل و استکبار ستیزی را نیز می توان از دیگر ابعاد شخصیتی ایشان برشمرد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: نکته مهم این است که بعد از رحلت امام(ره) و انتخاب بر حق و شایسته شاگرد صالح ایشان امام خامن(مد ظله العالی) تمام دوستداران انقلاب در داخل و خارج را خوشحال و دشمنان داخلی و خارجی و نقشه های آنان را تبدیل به یأس و نا امیدی کرد.

وی خاطرنشان کرد: با لیاقت و کفایتی که مقام معظم رهبری دارند تمام سیاست های داخلی و خارجی امام (ره) را دنبال کرده و در برابر تمام مشکلات و فتنه هایی که بعد از امام(ره) اتفاق افتاد با صلابت و قدرت ایستادند و بحران های پیش آمده را مدیریت کردند از جمله فتنه های ۷۸ و ۸۸ و از خداوند متعال طول عمر و صحت و سلامت برای ایشان خواستاریم و به امید روزی که پرچم انقلاب اسلامی از دست آیت الله العظمی خامنه ای تحویل صاحب اصلی انقلاب حضرت بقیه الله الاعظم داده شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات