خبرهای داغ:
محمد گل زاده
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل مطرح کرد:
حجت الاسلام مردان گفت: حضور جوانان در مساجد، بقاع متبرکه و جلسات مذهبی روحیه دینی و مذهبی جوانان را تقویت می کند و بر نهادهای فرهنگی واجب است زمینه حضور پرشورتر جوانان در این اماکن معنوی را فراهم کنند.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۷۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل،رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل رمضان را فرصتی برای تقرب و ورود به محضر حضرت حق عنوان کرد و گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای بازگشت به سوی خدا و ترک معاصی است.

حجت الاسلام سمیع الله مردان با بیان این که مساجد پایگاه اصلی عبادت است تصریح کرد: ماه مبارک رمضان اوج حضور فعال‌تر مردم در سنگر مقدس مسجد است و نباید از این ظرفیت غفلت شود.

وی فضای آراسته، شاداب و با طراوت مساجد در ماه مبارک رمضان را فرصتی ویژه برای جذب نسل جوان به فضاهای مذهبی دانست و اضافه کرد: خانواده، مدرسه و مراکز دینی در این مقطع حساس، فرصت مناسبی برای آموزش و تقویت باور و رفتار دینی در نسل آینده دارند و اگر جاذبه‌های مناسب و روش‌های درستی به کار گیرند ایمان مذهبی این نسل سرنوشت ساز جامعه را تقویت خواهند کرد.

حجت الاسلام مردان راه اندازی اعتکاف دانش آموزی و دانشجویی در آران و بیدگل را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: حضور جوانان در مساجد، بقاع متبرکه و جلسات مذهبی روحیه دینی و مذهبی جوانان را تقویت می کند و بر نهادهای فرهنگی و مذهبی واجب است زمینه حضور پرشورتر جوانان در این اماکن معنوی را فراهم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار