خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فامنین:

اقتصاد مقاومتی باید در عمل پیاده شود

مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید در عمل واقع شده و پیاده شود، گفت: همه مسئولان باید آن را بالاتر از شعار دانسته و در همه سطوح پیاده کنند تا پایه های اقتصاد کشور مستحکم و نفوذناپذیر شود.
کد خبر: ۸۸۴۸۶۲۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
حجت الاسلام علیرضا گودرز تله‌جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تبریک به مناسبت اعیاد ماه رجب، با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:مت اسفانه با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری در چند سال اخیر این راهکار نجات کشور همچنان در سطح بخشنامه ها و نامه‌ها باقی مانده است و مسئولان مربوطه بیشتر در حد شعار عمل می‌کنند.

وی افزود: به خاطر اهمیتی که اقتصاد برای کشور و توسعه ایران اسلامی دارد، مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است و برای چندمین سال متوالی قسمتی از شعار سال عنوان اقصادی دارد که باید توسط همه مسئولان ذیربط به آن عمل شود .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: همه مردم در تقویت و اجرای هر چه بهتر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به نوعی سهیم هستند و می توانند با خرید کالاهای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی، باعث تقویت و رشد اقتصاد داخلی شوند و کار کارخانجات ایرانی را از بحران تعطیل شدن نجات دهند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید در عمل واقع شده و پیاده شود، ادامه داد: همه مسئولان باید آن را بالاتر از شعار دانسته و در همه سطوح پیاده کنند تا پایه های اقتصاد کشور مستحکم و نفوذناپذیر شود.

تله‌جردی تمام دشمنان با رصد زوایای مختلف به فکر افزایش فشار بر ایران اسلامی و مردم این کشور هستند و بهانه‌های تحریم را عوض می کنند و برخی از تحریم‌ها همچنان ثابت است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: تمام کسانی که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده‌اند باید برای اداره کشور و خارج کردن آن از رکود اقتصادی و ایجاد اشتغال و رونق تولید برنامه جامع و عملیاتی داشته باشند و از تمام دستگاه ها برای خدمت به ملت شریف ایران کمک بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات