خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد
مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان با بیان اینکه قاچاق کالا از آفات بازار بوده و اقتصاد مقاومتی راه‌حل مبارزه با آن است، گفت: اقتصاد مقاومتی اتخاذ رویکردها و طرح‏‌ریزی آن‏گونه از ساختار اقتصادی است که امید به نتیجه‌‏گیری از هر گونه طرح آسیب‏‌رسان به اقتصاد را از دشمن بگیرد.
کد خبر: ۸۸۴۸۰۵۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدجواد حسینی در جمع بسیجیان و هیئت مدیره صنف خیاطان اظهار داشت: یکی از معضلاتی که در بازار وجود دارد بحث قاچاق کالا است که باعث به وجود آمدن رکود در بازار شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در بازار داریم می‌توانیم با همکاری یکدیگر آنها را حل کنیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: قاچاق کالا از آفات بازار بوده که بحث اقتصاد مقاومتی برای مبارزه با آن به میان می‌آید.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی تنها به مفهوم استقامت، پایداری و تحمل ضربات اقتصادی دشمن نیست، بلکه اتخاذ رویکردها و طرح‏ریزی آن‏گونه از ساختار اقتصادی است که امید به نتیجه‏‌گیری از هر گونه طرح آسیب‏‌رسان به اقتصاد را از دشمن بگیرد.

حسینی با اشاره به سخنان رئیس سازمان اصناف کشور در خصوص قاچاق کالا، تأکید کرد: تمام توان خود را برای مبارزه با این معضل بازار گذاشته تا بتوانیم این رکود را برطرف کنیم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص قاچاق کالا، تصریح کرد: گسترش پدیده قاچاق و تأثیر مخرب آن در امر تولید و تجارت قانونی و سرمایه‌گذاری و اشتغال، خطر جدی و بزرگی است که باید با جدیت تمام با آن مبارزه کرد و بر همه دستگاه‌هایی که به نحوی می‌توانند در این امر دخیل باشند واجب است که سهم خود را در این مبارزه ایفا کنند.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه اضافه کرد: واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در حال شناسایی هستند و باید بتوانیم با کمک دستگاه های اجرائی در سطح استان آن ها را فعال کنیم و به چرخه اقتصاد باز گردانیم.

وی ابراز امیدواری کرد: در آینده با پیگیری و حمایت از واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و راه حل هایی که در کمیسیون ها مطرح می شود بتوانیم آنها را از این رکود اقتصادی نجات دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات