خبرهای داغ:
رئیس اتحادیه خیاطان استان همدان:

بازار تولید پوشاک همدان در سراشیبی و تعطیلی دست و پا می‌زند

رئیس اتحادیه خیاطان استان همدان با بیان اینکه عمده پوشاک خارجی قاچاق است، گفت: بازار مصرفی در استان توسط پوشاک وارداتی بی‌کیفیت چینی پرشده است که این امر موجب رکود و آشفتگی بازار تولیدات که در سراشیبی و تعطیلی دست و پا می زنند، شده است.
کد خبر: ۸۸۴۸۰۵۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدرضا حسینی‌ظفر در جمع بسیجیان و هیئت مدیره صنف خیاطان اظهار داشت: اتحادیه خیاطان استان همدان با مشکلاتی روبرو است از جمله اینکه یکسری از ادارات و بانک‌ها دوخت البسه و تولیدات خود را از اراک، بروجرد و خرم آباد تهیه می کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته خیاطان استان بیکار و با مشکلات مادی شدیدی روبرو شدند، عنوان کرد: با توجه به اینکه جنس پوشاک دوخته شده با پوشاک وارداتی برابری کرده و حتی بسیار بهتر از آن است ولی مردم استان خواستار برندهای خارجی هستند.

رئیس اتحادیه خیاطان استان همدان در خصوص قاچاق پوشاک گفت: تولیدکنندگان و فروشندگان پیراهن مردانه از قاچاق بی‌رویه پوشاک ابراز نگرانی کردند و از اینکه البسه دوخته شده استان را با برندهای خارجی به‌فروش می رسانند ناراضی هستند.

وی همچنین با بیان اینکه عمده پوشاک خارجی قاچاق است، افزود: بیشتر بازار مصرفی در استان توسط پوشاک وارداتی بی کیفیت چینی پرشده است که این امر موجب رکود و آشفتگی بازار تولیدات که در سراشیبی و تعطیلی دست و پا می زنند، شده است.

حسینی‌ظفر در ادامه افزود: مسئولین مربوطه باید علاوه بر نظارت بر تولیدات داخلی بر روند واردات پوشاک هم نظارت همه جانبه ای داشته باشند تا به بقای صنعت پوشاک استان، بتوان امید داشت.

وی از مسئولین خواست در جلساتی که در اتاق اصناف برگزار می شود مشکلات واحدهای تولیدی را نیز مورد بررسی قرار دهند تا رکودی که اکنون با آن مواجه هستیم، حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات