خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه فامنین:

حضور پرشور در انتخابات در تمام عرصه‌‌ها قدرت‌آفرین است

مسئول سیاسی سپاه ناحیه فامنین با بیان اینکه انتخابات پر شور نقشه های دشمنان را خنثی می‌کند، گفت: حضور پرشور در انتخابات در تمام عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی، فرهنگی و... قدرت‌آفرین است.
کد خبر: ۸۸۴۸۹۸۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
محمد قراباغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین بیان کرد: حضور پرشور مردم با وجود سلیقه‌ها و افکار مختلف و انواع احزاب، در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ چراکه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است و آنان را در تصمیم‌گیری علیه ایران دچار سردر گمی می‌کند.

وی افزود: بسیاری از کشورها چشم به این روزهای ایران اسلامی دوخته‌اند و مترصد فرصت و لغزش مردم و مسئولان هستند تا از آب گل‌آلود ماهی مورد نظر خود را بگیرند، ولی ملت بزرگ و فهیم ایران با بصیرت مثال زدنی خود مثل همیشه در صحنه خواهند بود و اجازه هیچ گونه دخالت مستقیم یا غیر مستقیم دیگران را در این حادثه برزگ نمی دهند.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه فامنین تصریح کرد: حضور خیره کننده و پر شمار برای ثبت نام و تصدی این پست مهم کشوری، نشان از احساس تکلیف بسیاری از مردم است، که این امر از سویی دارای هزینه و باعث اتلاف وقت شورای نگهبان است که وظیفه رد یا تایید صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری را دارد، و از طرفی شأن این پست مهم و کلیدی اجرایی کشور را پایین می آورد.

وی گفت: همان گونه که امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تاکید دارند حضور افراد واجد شرایط در پای صندوق های رأی مانند نماز واجب و تکلیفی است که باید انجام شود، باید حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم.

قراباغی با تأکید بر تحقیق و بررسی و شناسایی نامزد اصلح خاطرنشان کرد: حضور پرشور در انتخابات در تمام عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی، فرهنگی و... قدرت آفرین است و در آن حالت دیگر کشورها؛ منتخب مردم را با پشتوانه قوی می‌دانند و احترام می کنند.

وی عنوان کرد: انتخابات پر شور نقشه های دشمنان را خنثی می کند و دشمنان را در تصمیم گیری‌های شوم خود علیه ایران اسلامی ناکام می گذارد و طمع آنها برای نفوذ به این ملت بزرگ همچنان با شکست مواجه می شود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات