خبرهای داغ:
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان خبرداد

فعالیت ۲۱۸ تشکل قرآنی و ۴۸ مؤسسه فعال در استان همدان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به فعالیت ۲۱۸ تشکل قرآنی و ۴۸ مؤسسه فعال در شهرستان‌های استان همدان گفت: طی نیمه دوم سال گذشته ۱۳‌ جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در ۵ مقطع سنی برگزار شده است.
کد خبر: ۸۸۴۸۴۶۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا فرهادی در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی ۱۴ جلسه خانگی قرآنی کریم در استان همدان و اجرای طرح جهادگران فرهنگی قرآنی در ۳۰ روستای محروم با اعزام روحانی، مبلغ، مبلغه و معلم قرآن خبر داد.

وی به برگزاری دوره تخصصی آموزش قرآن برای ۲۵ نفر از استعدادهای قرآنی سطح استان خبر داد و گفت: شناسایی، حمایت و راه‌اندازی دو جلسه حلقه تفسیری در مرکز استان و شهرستان ملایر، اجرای کلاس‌های قرائت صحیح نماز در مراسم اعتکاف در ۷۳ مسجد، برگزاری جشنواره قرآنی با موضوع شعار سال، تشکیل انجمن اساتید و فعالان قرآنی استان و برگزاری جلسات مربوطه به صورت فصلی و حمایت از راه‌اندازی جلسات حفظ قرآن به صورت مردمی از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط این مجموعه در استان همدان بوده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان به برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت از دیدگاه قرآن کریم با حضور ۶۰ تن از معلمان قرآنی و اجرای طرح ارتقاء کارشناسان و رابطان امور قرآنی اشاره کرد و گفت: دوره آموزش روخوانی و روان‌خوانی نیز برای ۲ هزار نفر اجرا شده است.

فرهادی از فعالیت ۲۱۸ تشکل قرآنی و ۴۸ مؤسسه فعال در شهرستان‌ها سخن گفت و افزود: طی نیمه دوم سال گذشته ۱۳‌ جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در ۵ مقطع سنی ۵ تا ۱۸ سال در رشته‌های حفظ قرآن کریم، نقاشی، خوشنویسی، تواشیح و مقاله نویسی با مضامین قرآنی برگزار شده است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد: مرحله استانی «جشنواره اقتصاد مقاومتی از منظر قرآن کریم» در رشته‌های ترجمه و تفسیر، حفظ موضوعی، مقاله نویسی و سخنرانی بر اساس جزوه تهیه شده با نام «راهکارها و راهبردهای تئوری و عملی اقتصاد مقاومتی از منظر قرآن کریم» که به‌عنوان یکی از برنامه‌های تبلیغی و ترویجی این ادره به شمار می‌رود نیز با مسئولیت اداره امور قرآنی تبلیغات استان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار