مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

لزوم رفع رکود و بیکاری از طریق تولید ملی و مبارزه با قاچاق کالا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: رکود و بیکاری از مشکلات اقتصادی هستند و باید از طریق تولید ملی این مشکل را برطرف کنیم و با قاچاق کالا به طور جدی مبارزه کنیم.
کد خبر: ۸۸۴۳۷۷۸
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
حجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک سال جدید و تبریک اعیاد ماه رجب اظهار داشت: باید از این فرصت معنوی برای استغفار و توبه، دعا، نماز و گرفتن روزه استفاده کرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گفت : امسال از دو جهت برای کشور ما مهم است یکی از نظر عنوانی که مقام معظم رهبری برای سال جاری در نظر گرفتند و یکی هم از نظر انتخابات پیش رو که باید در هردو جهت تلاش فراوان شود .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند تلخ‌ترین مصیبت از دیدگاه مقام معظم رهبری را مشکل اقتصادی دانست و افزود: یکی از بحث هایی که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری نیز هست بحث اقتصاد است که چندین سال روی این مهم تاکید می کنند و یکی از اولویت های اول کشور است که موجب عزت و سربلندی و پیشرفت خواهد بود .

وی ادامه داد: ما در کشور برای پیشرفت نیازمند اتحاد ملی، روحیه انقلابی و مسئولین شجاع هستیم تا بتوانیم به شعار سال تحقق بخشیم و اگر به جز این باشد مشکلات همچنان باقی خواهد ماند.

شیرزادی گفت : بر اساس منویات مقام معظم رهبری رکود و بیکاری از مشکلات اقتصادی هستند و باید از طریق تولید ملی این مشکل را برطرف کنیم و با قاچاق کالا به طور جدی مبارزه کنیم .

وی در بحث انتخابات تصریح کرد: دومین نکته ای که برای کشور ما بسیار مهم است بحث انتخابات است که عده ای تلاش می کنند بگویند که این نظام ناکارآمد است و قصد تضعیف این نظام ولایی را دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: ما باید برای حضور حداکثری در انتخابات تمام تلاش خود را بکار گیریم.

وی ابراز داشت: باید ویژگی‌های کاندیدای اصلح را از منظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بیان کنیم و همه باید تلاش کنیم که این انتخابات با حضور پر شور مردم انجام شود .

شیرزادی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه در قانون آمده است که نیروی نظامی و انتظامی حق تبلیغات برای هیچ کاندیدایی را ندارند اما می توانید مردم را ترغیب به شرکت هرچه با شکوهتر در انتخابات کنید و در مجموع پاسدار ارزش های نظام و انقلاب باشید .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار