خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام فاضلیان:

وضع آب آشامیدنی همدان باید بهبود یابد

همدان-امام جمعه موقت همدان گفت: با این همه بارش نعمت الهی دیگر عذری برای کسی باقی نمی‌ماند و وضع آب آشامیدنی استان باید بهبود یابد و مسئولان با بهره‌برداری از این نعمت مردم را در آسایش قرار دهند.
کد خبر: ۹۵۹۸۰۵۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان اظهار کرد: بارش نعمت‌های الهی در ماه‌های فروردین و اردیبهشت امسال توفیقی بود؛ مسئولان این نعمت را قدر بدانند و وضعیت آب آشامیدنی در سطح استان و شهر همدان را بهبود بخشند.

وی با اشاره به آغاز دهه حج بیان کرد: از امروز یک هفته به نام حج نامگذاری شده است و کارگزاران و حجاج به خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی رفتند که حضرت آقا، توصیه‌های ارزشمندی در رابطه با این سفر روحانی به حجاج داشتند که باید مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه موقت همدان تاکید کرد: با این همه بارش نعمت الهی دیگر عذری برای کسی باقی نمی‌ماند و وضع آب آشامیدنی استان باید بهبود یابد و مسئولان با بهره‌برداری از این نعمت مردم را در آسایش قرار دهند.

وی گفت: امروز فلسطین، مساله اصلی جهان اسلام و جهان بشریت است و در عرض این چند ماه هزاران نفر از مردم جوان، پیر، زن و مرد این سرزمین به شهادت رسیده‌اند.

فاضلیان با اشاره به اینکه اسرائیل خجالت نمی‌کشد و دست از جنایت خود بر نمی‌دارد، افزود: در کنار کشورهای اسلامی، دانشجویان کشورهای اروپایی، آمریکا، آلمان و فرانسه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خاسته‌اند و دانش آموزان مدرسه این کشورها نیز در کنار دانشجویان هستند.

وی افزود: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز در برخی از شهرستان های کشور از جمله شهرستان ملایر در حال برگزاری است و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مجلس قوی با رای قوی به دست می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار