خبرهای داغ:
کیانی:

کاشت سبزی با آب‌های آلوده ممنوع است

همدان-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند با اشاره به ممنوع بودن کاشت غیر قانونی سبزی با آب‌های آلوده، گفت: در بحث کشت سبزی‌های آلوده باید نظارت لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۹۵۹۳۶۷۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهروز کیانی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نهاوند اظهار کرد: با توجه به تاکیدها و اهمیت سلامت مردم کارگروه سلامت مهم بوده و اجرا و پیگیری مصوبات مهمتر است، بنابراین اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی مردم از طریق رسانه‌ها باید در دستورکار قرار بگیرد.

وی افزود: جهاد کشاورزی، صمت و نهادهای مرتبط ورود و اقدام کنند و ساخت و سازهای حریم چاه‌های آب شرب را بازدید و نخست اخطار و سپس اقدام قانونی لازم به عمل آید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند با اشاره به ممنوع بودن کاشت غیر قانونی سبزی با آب‌های آلوده، گفت: در بحث کشت سبزی‌های آلوده هم نظارت لازم را بکار بگیرید سبزی‌هایی که از آب و فاضلاب تغذیه می‌شوند، با کاشت این محصولات، برخورد و این محصولات از بین بروند.

وی ادامه داد: در بحث اجرای سبد کالای دولت، اداره صمت وارد کار شود و فروشگاه‌هایی که با تخلف و گرفتن پول اضافه از مردم اقدام می‌کنند شناسایی و برخورد لازم صورت گیرد.

کیانی با بیان اینکه دولت سیزدهم در راستای سلامت و معیشت مردم گام‌های بسیار خوبی برداشته است، گفت: توزیع شیر رایگان یکی از اقدامات مهم دولت است که باید پیوسته اجرا شود چراکه این کار با سلامت جامعه ارتباط دارد.

وی در ادامه با اشاره به موضوع نان و مصرف نان سبوس‌دار، اظهار کرد: نان نباید دورریز شود و این موضوع باید فرهنگ‌سازی شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان از بلاتکلیفی خارج و تعیین تکلیف شده است، اما اطلاع‌رسانی در این حوزه ضعیف بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات