خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام آزادیخواه در اولین سالگرد شهید«ابراهیم‌خانی» کرد

داشتن روحیه انقلابی مدیران لازمه نجات کشور/ جبهه سوریه جبهه تشخیص حق از باطل است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران ما باید روحیه انقلابی داشته باشند تا این کشور نجات پیدا کند.
کد خبر: ۸۸۴۴۶۶۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
داشتن روحیه انقلابی مدیران لازمه نجات کشور / جبهه سوریه جبهه تشخیص حق از باطل استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید حاج «حیدر ابراهیم خانی» که به همت گروه مهندسی ۴۳ امام علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: قرار خداوند بر این است که از بین انسان‌ها افرادی هستند که برای رشد، تعالی و سعادت تمام دنیا الگو شوند و مقام خود را بالا می برند و این بالا رفتن مهیا نیست مگر با شناخت عناصری که خود به کمال رسیده اند.

وی با بیان اینکه دنیا به وجود اینگونه انسان‌ها زنده است، افزود: هنر ما یک چیز بیشتر نیست و آن کشف و شناسایی است ما باید مانند زمان دفاع مقدس مرزها، کدها و معبرها را پیدا کنیم و هنر یک مرد این است که بتواند کشف کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وصیت نامه شهید «ابراهیم خانی» گفت: کسانی که می گویند این جنگ هیچ ربطی به ما ندارد باید به این ضرب المثل که جواب ابلهان خاموشی است بسنده کرد.

وی خطاب به جوانان ادامه داد: امروز اگر سینه ما را بشکافند و تفحص کنند یک روحیه می تواند ما را نجات دهد آن هم روحیه کشف و شناسایی است باید «حاج حیدر»هایی که فردا قرار است بشناسیم امروز بشناسیم .

آزادیخواه اظهار داشت: انقلاب امروز به این کشف و شهود بسیار نیاز دارد و به همان اندازه که این چهره‌های مثبت انسان‌ساز و نجات دهنده را بشناسیم دشمنان حیله گر را هم باید بشناسیم.

وی با بیان اینکه شهدا علامت و نشان هدایت هستند با اشاره به جبهه مقاومت عنوان کرد: جبهه سوریه، جبهه تشخیص حق از باطل است که شماها رفتید و پرچم حق را بالا بردید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسی که روحیه استکبارستیزی و استقلال خواهی و روحیه علوی داشته باشد هدف را می‌داند، گفت: جبهه سوریه اگر تشکیل نمی شد امروز این جریان در تهران و شهرهای مختلف کشور ما اتفاق می افتاد و این غیرت شما جوانان بود که یک تنه در مقابل موشک‌های آمریکا ایستادید و مانع از هدف شوم آمریکایی‌ها و اسرائیل ها شدید.

وی ادامه داد: اگر می خواهید در مسیر اسلام حرکت کنید باید با بصیرت حرکت کنید و اگر غیر از این باشد ولو در مسیر حق و حقیقت باشیم آخرش می‌شود قاتل امیرالمومنین (ع)؛ بنابراین همه ما باید مراقب باشیم.

نماینده مردم ملایر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم رضوی گفت: مدیران ما باید روحیه انقلابی داشته باشند تا این کشور نجات پیدا کند آیا «حاج حیدر» حقوق نجومی می گرفت که جان خود را کف دستش گرفته بود.

وی با بیان اینکه شهادت یک اتفاق نیست یک فرآیند است، افزود: شهید «ابراهیم خانی» در مناطق حاشیه شهر فعالیت‌های محرومیت‌زدایی می کرد باید دید حرم کجاست که «حاج حیدر» مدافع آن شد؛ حرم ناموس شیعه و تفکر زینبی است .

آزادیخواه با اشاره به بحث نفوذ و با بیان اینکه مراقب نفوذ باشید نفوذ یعنی استحاله این تفکر بیان داشت: این جوانان رزمنده و شهدا مراقبت کردند که این انقلاب ما از شبکه نفوذ در امان بماند و به فضل الهی خواهد ماند؛ همه ما مدیون شهدا هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات