خبرهای داغ:

استقبال باشکوه کارکنان و مددجویان زندان همدان از پرچم حرم رضوی

کارکنان و مددجویان زندان همدان از خادمان و پرچم حرم رضوی که در ایام دهه کرامت میهمان دارالمومنین همدان هستند، استقبال کردند.
کد خبر: ۸۸۹۶۱۸۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
استقبال باشکوه کارکنان و مددجویان زندان همدان از پرچم حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پیرو هماهنگی‌های به‌عمل آمده در آستانه میلاد سراسر سعادت ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کاروان حرم رضوی تحت عنوان «سایه خورشید» حامل پرچم مقدس بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) در زندان همدان حضور یافتند و پس از اجرای مراسم تشریفات نظامی، مورد استقبال گرم مدیر کل زندان های همدان و جمعی از مسئولین ارشد اداره کل و زندان همدان قرار گرفتند.

در ادامه ابتدا کاروان موصوف به همراه مسئولین وارد بند نسوان شدند و تمام مددجویان این بند مراسم زیارت را به جا آوردند که توسط یکی از خدام حضرت رضا (ع) مدیحه سرایی در وصف آن امام همام انجام شد .

سپس وارد پوسته داخله شدند، که در آنجا نیز مددجویان فرهنگی با لباس متحدالشکل از کاروان زیارتی استقبال به عمل آورده و صلوات خاصه امام رضا (ع) را قرائت کردند و در قسمت زیر هشتی که از قبل تزئین شده بود استقرار پیدا کردند .

در ادامه تمام کارکنان و مددجویان بندها به ترتیب و با نظم خاصی یک به یک به مدت دو ساعت پرچم را زیارت و تبرک کرده و یکی از خادمین و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در وصف امام رئوف به مدیحه سرایی و مداحی پرداخت .

در پایان نیز سربازان وظیفه مستقر در محوطه زندان و مددجویان بند کارگری نیز به زیارت پرچم پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات