خبرهای داغ:
با حضور خادمین حرم امام رضا (ع)؛

عطر حریم رضوی در باغ بهشت همدان پیچید

همزمان با سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) عطر حریم رضوی با حضور خادمین حرم امام رضا(ع) در باغ بهشت همدان پیچید.
کد خبر: ۸۸۹۶۷۴۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
عطر حریم رضوی در باغ بهشت همدان پیچید
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با سالروز ولادت با سعادت ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، فضای باغ بهشت همدان به بوی معطر حرم آن امام عزیز با حضور خادمین حرمش آکنده شد.

این مراسم معنوی با حضور خانواده شهدا، مردم ولایت مدار همدان و مشتاقان امام هشتم و اهل بیت(ع) که افتخار میزبانی خادمان امام رئوف و کاروان زیر سایه خورشید را داشتند با قرائت قرآن و زیارت عاشورا آغاز شد.

پس از اجرای گروه همخوانی منتظران مهدی (عج) شهر مریانج خدام حرم مطهر با حضور خود در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهدا دل‌ها را به سوی بارگاه ملکوتی امام هشتم روانه و قطرات اشک را بر چشمان مشتقان ان حضرت جاری ساختند.

پس از قرائت زیارت امین الله و مدیحه سرایی توسط یکی از خادمین رضوی با اهتزاز پرچم سبز گنبد طلای هشتمین خورشید آسمان معرفت، توسط کاروان خادمین حرم حضرت امام رضا (ع) حاضرین با سوز و نیازی خالصانه مست عطر حرم رضوی شده و به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی ها رفتند.

خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) در مدت اقامت خود در استان همدان ضمن دیدار با خانواده های معظم شهدا مدافع حرم و جانبازان دفاع مقدس و مسئولین استانی در مراسم غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا شرکت کردند .

اجرای گروه سرود نورالمهدی پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات