خبرهای داغ:
مبلغ همراه کاروان خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) عنوان کرد
مبلغ همراه کاروان خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) از سفر بیش از یک هزار نفر از خادمان آستان قدس رضوی به عنوان سفیران به نقاط مختلف جهان همراه با پرچم متبرک برای دهمین سال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۶۴۰۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
سفر 1000 نفر از خادمان رضوی به عنوان سفیران به نقاط مختلف جهان
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، خادمان بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) برای هفتمین سال متوالی با حضور در استان همدان برای حضور در برنامه‌های دهه کرامت عصر امروز با مسئولان استانداری همدان دیدار کردند.

در این دیدار مدیحه‌سرا و خادم بارگاه ملکوتی به قرائت اشعاری در وصف علی ابن موسی‌الرضا(ع) پرداخت و پس از آن نگین متبرک به حرم مطهر توسط یکی از خادمان به معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان اعطا شد.

مبلغ همراه کاروان خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)در این دیدار اظهار داشت: در دهه کرامت کاروان‌هایی از خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) همراه با پرچم متبرک حرم مطهر به 31 استان اعزام شده‌اند.

حجت‌الاسلام محمد الهی خراسانی افزود: این کاروان‌ها در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید در برنامه‌های دهه کرامت بیش از یک هزار شهر و روستا کشور شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در داخل کشور بیش از 6 هزار برنامه توسط جشن‌های زیر سایه خورشید برگزار می‌شود، بیان کرد: بیش از 34 کاروان خادمان بارگاه ملکوتی به 34 کشور دنیا نظیر آلمان، انگلیس، آفریقا، مصر و مالزی اعزام شده‌اند.

الهی خراسانی با بیان اینکه بیش از یک هزار نفر از خادمان آستان قدس رضوی به عنوان سفیران به نقاط مختلف جهان همراه با پرچم متبرک سفر کرده‌اند، تصریح کرد: امسال دهمین سال اعزام این خادمان به استان‌ها و کشورهای دیگر است.

وی تأکید کرد: هدف از اعزام این خادمان انتقال پیام معنوی حضرت رضا(ع) به تمامی نقاط جهان است و شعار انتخاب شده امسال برای کاروان خادمان «یا علی موسی‌الرضا به تو اقتدا می‌کنم» است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات