خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) از حضور حماسی مردم همدان در انتخابات تقدیر کرد؛
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: از مجموع کل آرادر استان حجت الاسلام رئیسی با کسب 483285 رأی و حجت‌الاسلام روحانی با کسب 418256 رأی به ترتیب در استان همدان بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۸۸۶۲۰۰۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اتمام شمارش آرای ریاست جمهوری در استان همدان اظهار داشت: درصد مشارکت و حضور استان همدان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا 73.84 درصد است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور حداکثری مردم دارالمومنین همدان در انتخابات عنوان کرد: مردم فهیم، هوشیار، بیدار، آگاه و ولایت مدار همدان به خوبی فرمایشات امام خامنه ای(مد ظله العالی) را در راستای تحقق حضور حداکثری اجرا کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه کل شمارش صندوق‌های ریاست جمهوری در استان به اتمام رسیده است، گفت: آراء مأخوذه ریاست جمهوری در استان 949107 بوده که در مجموع 920105 رأی مأخوذه صحیح بوده است.

وی ابراز داشت: از میزان کل آرا در استان حجت الاسلام رئیسی با کسب 483285 رأی و حجت‌الاسلام روحانی با کسب 418256 رأی به ترتیب در استان همدان بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

سردار ابوحمزه یادآور شد: آقای میرسلیم نیز 14637 رأی و آقای هاشمی‌طبا نیز 6008 رأی در استان همدان کسب کرده‌اند.

* حرکت مردم در 29 اردیبهشت «نه» گفتن به همه تلاش‌های دشمنان بود

وی با بیان اینکه مردم همدان حماسه پر شور و نشاطی در سطح استان رقم زدند، عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده اطاعات اقشار مختلف از مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد : امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) در ابتدای سال در حرم رضوی فرمودند که نکته اساسی و مد نظر ایشان حضور و مشارکت مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه حرکت مردم در29 اردیبهشت نشانگر این است که مقام معظم رهبری فصل الخطاب جمهوری اسلامی است، گفت : پیام این حرکت برای مردم جهان این است که در نظام جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین و اصلی‌ترین محور تصمیم گیری امام خامنه ای است و هر حرکتی که ایشان برای دنیا بیان کند توسط مجموعه دستگاه های گوناگون قابل اجرا است.

سردار ابوحمزه با عنوان اینکه افرادی از طریق رسانه های گروهی، ماهواره، فضای مجازی و سایت‌ها به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات بودند، تصریح کرد: در داخل با استفاده از شبکه های اجتماعی در این راستا اقداماتی صورت می‌گرفت اما حرکتی که در 29 اردیبهشت شکل گرفت «نه» گفتن به همه تلاش های دشمنان بود.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در عرصه انتخابات ابراز داشت: حضور مردم نشانگر این است که توطئه های دشمنان اسلام و در رأس آن صهیونیست، آمریکا و اسرائیل و دولت های دنباله رو آنها در منطقه در همه عرصه های شکست خورده است.

* حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دشمنان نظام با توطئه هایی به دنبال ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی بودند، تاکید کرد: آنها در تلاش بودند که نشان دهند دین اسلام و قرآن توان اداره جامعه را ندارد اما حضور حداکثری مردم بعد از گذشت 38 سال نشانگر این است که خودباوری، خو داتکایی وایمان مردم نسبت به ارزش های نظام و اسلام بیشتر است .

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات موجب عزت، اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در مقابل کشورهای منطقه، جهان و استکبار شد، افزود: به طور قطع با این اقتدار ایجاد شده زمینه و بستری فراهم می شود که جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی و منطقه ای با قدرت و توان و اقتدار بیشتر در مقابل با آمریکا و غرب حرف خود را به کرسی بنشاند.

سردار ابوحمزه بی خاصیت بودن ماهیت فرهنگ غرب با محوریت لیبرال دموکراسی و لیبرال سرمایه داری را از دیگر پیامدهای حضور حداکثری مردم در انتخابات برشمرد و عنوان کرد: دشمنان از این طریق با اقداماتی که انجام داده بودند تصور می کردند فرهنگ غرب در جامعه ما پذیرفته شده اما حرکت مردم نشان داد نه تنها جامعه ما اعتقادی به فرهنگ غرب ندارند بلکه باورها آنها به ارزش‌ها و فرهنگ دینی، ملی و ایرانی است.

وی با بیان اینکه حرکت مردم در 29 اردیبهشت دشمنان اسلام در راس ان امریکا و صهیونیست های جهانی را مایوس و ناامید کرد، یادآور شد: همانگونه که امام خامنه ای(مد ظله العالی) در فرمایشات اخیر از این روز به عنوان جشن بزرگ انقلاب اسلامی یاد کرد مردم این جشن را به معنای واقعی کلمه پیاده کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات