خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان:

حضور حماسی مردم در انتخابات پایبندی به ارزش‌های انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: مردم شهیدپرور استان همدان آماده حضور حماسی دیگر در انتخابات هستند تا ثابت کنند که ملت ما همان ملت سال 1357 انقلابی است و پای ارزش‌های انقلاب ایستاده است.
کد خبر: ۸۸۴۴۱۷۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

حجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت سال جدید با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: با توجه به برگزاری دو انتخابات حساس در کشور ملت ایران یک بار دیگر حماسه ای دیگر رقم خواهند زد.

وی افزود: ملت ایران امسال نیز با تمام خیال پردازی‌ها و یاوه گویی‌های دشمنان را با حضور پرشور خود در پای صندوق های رأی پاسخ خواهند داد.

وی ادامه داد: دشمنان خیلی دلخوش نکنند به انتخابات ایران اسلامی و یقین داشته باشند که هرکس که از این ملت شهید پرور وانقلابی و در صحنه و سر کار بیاید ضد استکبار و حامی ملت های های مظلوم است و از این بابت کشورهای زورگو خیالشان راحت باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان در پایان عنوان کرد: مردم شهیدپرور استان همدان نیز آماده حضور حماسی دیگر هستند تا ثابت کنند که ملت ما همان ملت سال 1357 انقلابی است و پای ارزش‌های انقلاب ایستاده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار