خبرهای داغ:
امام جمعه بهار عنوان کرد

اشتغال و تولید از مهمترین دغدغه‌های جامعه امروز

امام جمعه بهار با بیان اینکه موضوعات اشتغال و تولید از مهمترین دغدغه‌های امروز جامعه ما است که باید به آن توجه شود، ادامه داد: استفاده از کالاهای داخل کشور بسیاری از مشکلات اشتغال را حل خواهد کرد
کد خبر: ۸۸۴۳۴۷۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا در اولین جلسه شورای اداری شهرستان بهار که با محوریت نماز در کانون میعاد شهر بهار برگزار شد، با اشاره به شعار سال بیان کرد: نامگذاری سال‌ها از ابتکارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که باعث تفکر بیشتر مردم و مسئولان در امور مهم می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوعات اشتغال و تولید از مهمترین دغدغه‌های امروز جامعه ما است که باید به آن توجه شود، ادامه داد: استفاده از کالاهای داخل کشور بسیاری از مشکلات اشتغال را حل خواهد کرد و استفاده از کالای قاچاق باعث از رونق افتادن اقتصاد و تولید و بیکاری صنعتگران خواهد شد.

امام جمعه بهار با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: در نظام ما انتخابات یکی از دو رکن مردم سالاری دینی و باعث فخر ملت ایران در جهان است.

وی بر حضور مسئولان در نمازهای جمعه و جماعات تاکید کرد و افزود: در جمهوری اسلامی ادارات بر پایه خون شهدا برپا شده و شهدا نیز برای دفاع از ارزش‌ها جان خود را فدا کردند و مسئولینی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی صاحب منصبی هستند باید شاخص‌ها را در نظر بگیرند.

حاتم‌نیا تصریح کرد: نماز خیمه اسلام را برپا نگه می دارد و اگر نماز نخواهد خیمه ای وجود نخواهد داشت و ممیزی مابین کفر و اسلام مسئله نماز است و نماز جماعت سر و اسراری دارد و نشان دهنده وحدت و انسجام مسلمین و باعث ناامیدی دشمنان از تسلط به مسلمین می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات