خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

روحیه انقلابی اهل مماشات نیست

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا»، شعار قرآن در مقابله با ظلم واستکبار است، گفت: روحیه انقلابی اهل مماشات نیست، حرف خود را صریح و قاطع بیان می کند.
کد خبر: ۸۷۹۳۴۷۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در همایش بصیرت افزایی در سالن انصار همدان با بیان اینکه بازخوانی جریانات سیاسی کشور به ما می‌گوید جامعه، خانواده پاسدار را به عنوان الگو و نمونه قبول دارد، اظهار داشت: خانواده پاسدار هر چه بیشتر بصیرت داشته و آگاه تر باشد، دیگران حرفش را بهتر می پذیرند و نقش خانواده پاسدار نقشی کلیدی در جامعه است.

وی به تقسیم بندی گروه‌های سیاسی اشاره کرد و گفت: جامعه، گروه‌های سیاسی را به چپ گرا و یا راست گرا، رادیکال و افراطی تقسیم بندی می کند؛ افکار چپ و راست برگرفته از مجلس فرانسه است که کسانی که در قسمت چپ مجلس می نشستند را راست گرا و کسانی که در قسمت راست مجلس می نشستند را چپ گرا می خواندند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری هیچ یک از این تقسیم بندی‌ها را قبول ندارند، افزود: ایشان یک تقسیم بندی مشخص کرده اند که آن هم این است؛ انقلابی (وفادار به انقلاب در شعار و عمل)، غیر انقلابی (محافظه کار متحجر)، ضد انقلابی که کسانی که مقابل ارزشهای انقلاب ایستاده اند وآن را قبول نداشته و توطئه می کنند و سعی دارند انقلاب را دچار شکست و انحراف کنند) که در رأس همه ضد انقلاب ها رژیم منحوس صهیونیستی، آمریکا و انگلیس قرار دارد.

وی در خصوص شاخص‌های عملکرد انقلابی و غیر انقلابی تصریح کرد انقلابی اشخاصی هستند که شعار انقلابی می‌دهند و در عمل هم به آن پایبند هستند، خود را بدهکار انقلاب دانسته و دغدغه اصلی آنها مقام عظمای ولایت است.

ابوحمزه ادامه داد:غیر انقلابی گروهی متحجر هستند که اهل راهپیمایی بوده و به اصطلاح ظاهرالصلاح هستند و دارای پوشش اسلامی بوده و خود را طلبکار انقلاب می دانند.

وی با بیان اینکه نیروی انقلابی در همه عرصه ها پیش قدم و پیش قراول است، گفت: نیروی انقلابی در بحث ولایت فقیه هم مودت، هم محبت و هم اطاعت دارد اما نیروی غیرانقلابی مودت و محبت دارد ولی اطاعت ندارد و اگر شعاری هم می دهد در جایی است که خودش نفعی از آن می برد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: نیروی انقلابی می گوید باید در برابر تهاجم فرهنگی بایستیم ولی غیرانقلابی می گوید ما تعامل فرهنگی داریم؛ نیروی انقلابی معتقد است باید با تمام توان در مقابل آمریکا ایستاد اما نیروی غیرانقلابی بحث تعامل با آمریکا را مطرح می کند.

وی با بیان اینکه نیروی انقلابی در جبهه مقاومت حضور پیدا کرده، شهید و مجروح می دهد و کمک مالی می کند، افزود: نیروی غیر انقلابی معتقد است باید به مشکلات داخلی جامعه خود برسیم.

ابوحمزه عنوان کرد: وقتی در عرصه اقتصادی رهبر سال را سال «اقدام و عمل» اعلام می کنند، نیروی انقلابی به دستور رهبری تمام تلاش خود را در عرصه مقاومت اقتصادی انجام می دهد و نیروی غیر انقلابی می گوید تنها راه حل مشکل اقتصادی کشور مذاکره با قدرت های جهانی است در حالی که نیروی انقلابی تمام تلاش خود را بکار می‌بندد که سخن رهبری را در شعار و عمل جاری سازد اما نیروی غیر انقلابی شعار می دهد ولی در عمل قدمی بر نمی‌دارد.

وی با اشاره به اینکه در بحث عفاف و حجاب، انقلابی با تمام قوا در حمایت از حجاب خود و خانواده و بستگان تلاش مضاعف روا می دارد ولی غیر انقلابی و محافظه کار می گوید من حریف خانواده ام نمی شوم، گفت: نیروی انقلابی در بحث استفاده از فضاهای مجازی در حدی استفاده می کند که باعث رشد و پیشرفت شود ولی غیر انقلابی از ماهواره استفاده می کند و می گوید من حریف خانواده ام نیستم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: نیروی انقلابی درباره سران فتنه می‌گوید این افراد به انقلاب لطمه اساسی زده اند و باید با آنها برخورد شدیدتری صورت گیرد و حصر خانگی برای آنها حداقل مجازات است، اما غیر انقلابی در سخنرانی های خود در دانشگاه‌ها می‌گوید این دعوای دو نفر بود چه ضرورتی دارد این افراد ممنوع الخروج شوند.

وی در ادامه با اشاره به بحث حقوق‌های نجومی گفت: رهبر انقلاب فرموده اند پرونده کسانی که حقوق نجومی دریافت کرده اند باید رسیدگی شده و به مراجع قضایی تسلیم شود، اما نیروی غیر انقلابی می گوید دریافتی این افراد براساس قانون و مصوبه بوده و بلا مانع است.

ابوحمزه یادآور شد: در مسئله سوء استفاده‌هایی که در صندوق آموزش وپرورش 8 هزار میلیارد تومان، اختلاس بانک ملی و ملت 12هزارمیلیارد تومان، شهرام جزایری 3هزار میلیارد تومان شده، انقلابی می گوید باید طبق قانون با این موارد برخورد شود غیر انقلابی معتقد است این موارد به صورت وام داده شده و حق آنها بوده است.

وی با بیان اینکه مبنا و فکر نیروی انقلابی بصیرت و شناخت است، اظهار داشت: بر اساس اعتقادات فرد انقلابی در تمام حوزه‌ها و عرصه‌ها باید مقابل نفوذ دشمن ایستاد، اما غیر انقلابی معتقد است از علم این افراد هر چند تقوا نداشته باشند باید استفاده کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: رهبر انقلاب در بحث برجام 9 بند را مشخص کردند از جمله اینکه بحث تحریم نباید روی کاغذ باشد و بحث غنی سازی باید در قرارداد ذکر شود و اینکه در مقابل یک قدم آنها ما هم یک قدم برمی داریم.

وی با بیان اینکه هر جا ما مقابل آمریکا ایستادیم پیشرفت کردیم و هر جا به آمریکا اعتماد کردیم لطمه خوردیم، گفت: مسئولیت بسیار سنگین است چه باید کرد درگیری و تقابل بین نیروی انقلابی و غیر انقلابی در جامعه پیچیده است.

ابوحمزه با اشاره به اینکه هر کس ارزش‌ها و اصول را برنمی تابد، غیر انقلابی است، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری باید انقلابی بمانیم، انقلابی فکر کنیم و انقلابی عمل کنیم.

وی درباره راه شناخت اسلام ناب و راه رسیدن به آن گفت: راه شناخت اسلام ناب از طریق مراجعه به حدیث ولایت و تفسیر المیزان، تفسیر آقای قرائتی و صحیفه نور است، باید فهم درست از اسلام داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اولین و مهمترین نکته، شناخت اسلام است که تبلور و تجلی اسلام در مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره ) است، ابراز داشت: زنان جامعه باید زینب‌وار فرزندانشان را تربیت کنند.

وی با اشاره به مراحل تربیت فرزندان گفت: نخست، انجام واجبات و ترک محرمات است چراکه گناه عزت انسان را از بین می‌برد بنابراین باید مقید به انجام واجبات و مأنوس با قرآن باشیم و اگر دوست داریم فرزندانمان عملی را انجام دهند باید خود عامل به آن باشیم.

ابوحمزه افزایش معنویت و بصیرت را از دیگر مراحل تربیت فرزندان دانست و گفت: مرحله دیگر اطاعت از ولایت است که باید خالصانه و آگاهانه و تکلیف گرایانه باشد.

وی پنجمین مرحله را امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی خواند و تصریح کرد: همه افراد نسبت به یکدیگر مسئول هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا»، شعار قرآن در مقابله با ظلم واستکبار است، گفت: روحیه انقلابی اهل مماشات نیست، حرف خود را صریح و قاطع بیان می کند.

انتهای پیام/


اخبار مرتبط
ارسال نظرات