خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن عنوان کرد

ترویج اسلام آمریکایی در جوامع اسلامی از اهداف دشمنان

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: دشمن به دنبال ترویج اسلام آمریکایی در جوامع اسلامی و منطقه است تا کشورها را زیر سلطه خود بگیرد، همانطور که عربستان غلام حلقه به گوش آمریکاست.
کد خبر: ۸۷۹۶۰۶۷
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در نشست روشنگری روستای قادرخلج اظهار داشت: هر نظام و حکومتی سه رکن اصلی و اساسی دارد.

وی با بیان اینکه دین و مذهب، رهبری و ولایت و امت و مردم از ارکان اسلامی حکومت اسلامی است، گفت: هدف نهایی و غایی نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی محقق ساختن ظهورامام زمان(عج)و رساندن پرچم انقلاب اسلامی به دست ایشان است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن تصریح کرد: تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی از حربههای دشمن برای ضربه زدن به این انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا و قیام امام حسین(ع) است، عنوان کرد: کشوری که فرهنگ عاشورا و شهادت دارد هیچ گاه تسلیم دشمن نخواهد شد.

برات‌زاده با اشاره به اینکه دشمن از هر راهی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی وارد می‌شود، افزود: آخرین حربه دشمن بحث نفوذ است.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال ترویج اسلام آمریکایی در جوامع اسلامی و منطقه است تا کشورها را زیر سلطه خود بگیرد، همانطور که عربستان غلام حلقه به گوش آمریکا است و اسلام در کشور عربستان اسلام آمریکایی است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن در ادامه با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: امت و ملتی که شهادت دارد، ذلت ندارد و امت و مردم ایران حاضر هستند این تحریم ها و فشارها را تحمل کنند اما زیر بار ظلم و زور نروند.

وی با بیان اینکه در کشور دو جریان فعالیت می کند از قبیل جریان سازش و جریان مقاومت ابراز داشت: اگر از ابتدا سر سازش با آمریکا و استکبار داشتیم چرا این همه شهید دادیم؟

انتهای پیام/

ارسال نظرات