خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

گفتمان ولایت و عمل به وصایای شهدا از ماموریت‌های مهم بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفتمان ولایت، عمل به وصایای شهدا و اهمیت دادن به شجره طیبه صالحین را از جمله ماموریت‌های مهم بسیج برشمرد و گفت: انجام این کارها در بسیج تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۹۶۱۷۶
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ غلامرضا رجبی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام صادق(ع) شهر بهار که با حضور جمعی از مسئولین و بسیجیان برگزار شد، اظهار داشت: حوزه مقاومت امام صادق(ع) در اجرای ماموریت‌های بسیج گام‌های مؤثر بسیاری برداشته است.

وی گفت: این حوزه یکی از حوزه‌های برتر شهرستان است و امیدواریم بتواند به صورت کیفی‌تر ماموریت‌های بسیج را بیش از پیش ادامه دهد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفتمان ولایت، عمل به وصایای شهدا و اهمیت دادن به شجره طیبه صالحین را از جمله ماموریت‌های مهم بسیج برشمرد و تصریح کرد: انجام این کارها در بسیج تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

علیرضا غلامی، فرمانده سابق حوزه امام صادق (ع) شهر بهار نیز در ادامه طی سخنانی از تمام بسیجیان این حوزه که طی چند سال در خصوص ماموریت‌های بسیج وی را همراهی کردند، تقدیر و تشکر کرد.

رسول سهیلیان، فرمانده حوزه امام صادق (ع) شهر بهار نیز اظهار داشت: خداوند را شاکر هستم که در جمع بسیجیان شهر بهار خدمتگزاری خواهم کرد و امیدوارم که بتوانم سنگردار خوب و لایقی باشم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات