خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ترویج گفتمان انقلاب و ولایت و بصیرت‌افزایی در جامعه از مهمترین وظایف رسانه‌های انقلابی است.
کد خبر: ۸۸۰۸۶۶۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مصطفی رستمی در بازدید از دفاتر رسانه‌های استان همدان با اشاره به نقش رسانه در جامعه اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهم و بی‌بدیلی در جامعه امروز ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه خطیری بر دوش اصحاب رسانه است، عنوان کرد: صداقت و اخلاق‌مداری از ویژگی‌های یک رسانه انقلابی و متعهد است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف بر تعامل بیشتر با رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: ترویج گفتمان انقلاب و ولایت و بصیرت‌افزایی در جامعه از مهمترین وظایف رسانه‌های انقلابی است.

وی ابراز داشت: انتظار می‌رود اصحاب رسانه با مطالبه‌گری از مسئولان در راستای ارتقای نظام و در مسیر خدمت به مردم گام بردارند.

رستمی نقد منصفانه را از دیگر ویژگی‌های رسانه‌های انقلابی خواند و عنوان کرد: انتظار می‌رود مجموعه بزرگ مدیریتی رسانه در خدمت انقلاب بوده و به سیره شهدا توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان نیز در ادامه با اشاره به 15 شهید رسانه در استان اظهار داشت: 24 دفتر سرپرستی، 29 پایگاه خبری، 17 خبرگزاری، 4 روزنامه، 10 هفته نامه، 9 دو هفته نامه، 17 ماهنامه و یک دوماهانه در استان فعال هستند.

محمدرضا عارف با اشاره به فعالیت 230 خبرنگار در استان خاطرنشان کرد: 550 نفز نیز عضو خانه مطبوعات استان همدان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات