خبرهای داغ:
مسئول بنیاد تفحص سیره شهدا استان قم:

نظام سلطه به دنبال جدا کردن مردم از ولایت و انقلاب است/ اختلاس و حقوق‌های نجومی کمر مردم را می‌شکند

مسئول بنیاد تفحص سیره شهدا استان گفت: قم نظام سلطه با پشتیبانی صهیونیست‌ها و هزینه میلیاردها دلار، برای دوری از اسلام، رواج بی‌اخلاقی و جدا کردن مردم از ولایت و انقلاب، برنامه‌ریزی می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۹۶۰۰۲
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام حسین جوشقانی در یادواره شهدای پایین محله و شهدای کارگر شهرستان تویسرکان اظهار داشت: شهدا و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با خداوند معامله کردند و با ایمان به خدا در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند.

وی افزود: امروز نیز آمریکا در رأس نظام سلطه، انگلیس با برنامه‌ریزی و توطئه، اسرائیل با حیله‌گری و آل سعود با کمک‌های مالی در تلاش هستند تا اسلام سعودی آمریکایی را در مقابل اسلام ناب محمدی (ص) قرار دهند.

مسئول بنیاد تفحص سیره شهدا استان قم گفت: نظام سلطه با پشتیبانی صهیونیست‌ها و هزینه میلیاردها دلار، برای دوری از اسلام، رواج بی‌اخلاقی و جدا کردن مردم از ولایت و انقلاب، برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی با بیان اینکه خدامحوری یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است، گفت: استکبارستیزی و تبعیت از ولایت نیز از دیگر محورهایی بود که ابرقدرت‌ها در نظر آنان پوچ کرد و پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد.

جوشقانی توحید، عزت و استقلال را در تبعیت از ولایت فقیه دانست و افزود: انقلاب‌های مصر و الجزایر ماندگار نشد چون هدایت ولایت‌فقیه را نداشتند.

وی با بیان اینکه خداباوری و خدامحوری در سراسر انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به وضوح قابل مشاهده است، عنوان کرد: همین امر را در جنگ 33 روزه لبنان نیز می‌توان دید.

مسئول بنیاد تفحص سیره شهدا استان قم با اشاره به برخی از مسئولان که توسعه و پیشرفت کشور و همه چیز را در ارتباط با آمریکا می‌دانند، گفت: اینها کسانی هستند که به غیرخدا دل بسته‌اند و به جای اتکا بر توان داخلی چشم به خارج از کشور دوخته‌اند.

وی با اشاره به تأکید امام راحل بر استکبارستیزی عنوان کرد: باید روحیه استکبارستیزی را تقویت کنیم و در برابر دشمنی که با شبیخون فرهنگی و نفوذ امروز در برابر ما ایستاده مقابله کنیم.

جوشقانی تأکید کرد: امروز دشمنان با جنگ نرم بنیان خانواده‌ها و جوانان و اصل ولایت را نشانه گرفته‌اند تا با تضعیف اعتقادات و باورهای مردم به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه با بصیرت‌افزایی می‌توان در برابر دشمن ایستاد، با اشاره به فتنه 88 افزود: این بصیرت و تبعیت از ولایت بود که مردم را در 9دی به خیابان‌ها کشید و حماسه‌ای ماندگار آفرید.

مسئول بنیاد تفحص سیره شهدا استان قم با انتقاد از اختلاس و ویژه‌خواری‌های عده‌ای با حقوق‌های نجومی، گفت: این خیانت به بیت‌المال و مردم بوده و کمر مردم را می‌شکند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی در حماسه‌های جنگ از جمله عملیات کربلای 4 درخشیده‌اند که از کوچه و بازار آمدند شهدایی همچون شهید «برونسی» کارگر ساده‌ای بود که فرمانده سپاه مشهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات