خبرهای داغ:
نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی گفت: دشمن چون می بیند تفکر انقلابی پیشرفت و امنیت را ایجاد می‌کند از آن عصبانی است و مانع پیشرفت کشور ما می شود.
کد خبر: ۸۷۹۵۲۶۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر سعید جلیلی امروز در گردهمایی جوانان انقلابی که در سالن همایش‌های دانشکده علوم پزشکی همدان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مباحثی که امروز غیرقابل انکار است و دوستان و دشمنان ما نیز به آن اذعان دارند، این است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تمام این سال‌ها کسانی که از ابتدا موافقتی با این حرکت نداشتند، هر آنچه در توانشان بود و هر آنچه را که فکر می‌کردند با آن می توانند مانع پیشرفت کشور شوند را برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی به‌کار گرفتند.

وی عنوان کرد: بارها مقامات رسمی آنها این اظهارات را عنوان کردند که اگر کاری را علیه انقلاب ایران انجام ندادیم، نتوانستیم و آنچه را که توانستیم انجام دادیم تا جلوی پیشرفت ایران را بگیریم.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی گفت: قدرت‌هایی که برای خود یک نظمی را شکل داده‌ بودند، فکر می‌کردند این امر حافظ منافعشان است، اما امروز ملتی مانند ایران پیدا شده و در مقابل خواسته‌های آنها ایستاده است.

جلیلی ابراز داشت: چیزی که آنها را اینگونه عصبانی می‌کند ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی است که هم پیروز و هم تکثیر می شود و این موجب نگرانی و هراس دشمنان شده است.

وی در ادامه بیان کرد: امروز برای این که این شجره طیبه نتواند آن پیشرفت و بالندگی خود را شروع کند نوید یک تمدن جدید می شود که آن اسلام ناب است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی تأکید کرد: این یک اندیشه‌ای است که تکثیر می شود، فقط مقاومت نمی‌کند و برای عرصه‌های مختلف الگو دارد بنابراین اگر امروز در دنیا حرکت منسجمی را شروع کرده‌اند تحت عنوان «اسلام هراسی» به سبب ترس از پیشرفت است.

جلیلی ابراز داشت: آنها نیاز دارند که برای مقابله با اسلامی که یک اندیشه بلند است، دیگر کشورها را بترسانند بنابراین در این زمینه با اسلام آمریکایی و حرکاتی از این قبیل وارد عمل می‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان دشمنان برای مواجهه با اسلام ناب دو اسلام لیبرال و از جنس طالبان را ترویج می‌دهند، گفت: آنها می خواهند ما را از اسلام ناب منحرف کنند و اذهان دنیا را از آن منحرف کنند.

* امام(ره) پرچمدار تفکر انقلابی بود و اسلام را احیا کرد

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی گفت: اسلام هراسی یک بعد این حرکت آنها است و بعد دوم آنها ضعف اسلام ناب و بعد سوم این است که ایران را چه کسی می‌تواند ظهور دهد؟ که آن تفکر انقلابی است.

وی با بیان اینکه ما مدیون یک تفکر انقلابی که امام(ره) پرچمدار آن بود و اسلام را احیا کرد، هستیم، تصریح کرد: اینجاست که دشمن می فهمد که این تفکر انقلابی است که می‌تواند به عنوان موتور محرکه عمل کرده و موفقیت‌ها را به دنبال داشته باشد.

جلیلی ابراز داشت: تفکر انقلابی یک نوع تفکر و بینشی است که جوانه‌های آن متکی به خود بوده و روی پای خود می‌ایستند و وابسته به کسی نبوده و درون‌زا هستند و شکوفایی دارد که این شکوفایی مبنی بر ‌این است که آن را احیا می‌کند.

وی اضافه کرد: پیشرفت‌هایی که به‌دست می آوریم باعث عصبانیت دشمن می شود که این بازگشت به ذات عمومی او دارد و همچنین بازگشت به ذات استکبار دارد که از پیشرفت دیگران راضی نیست.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی عنوان کرد: دشمن چون می بیند تفکر انقلابی پیشرفت و امنیت را ایجاد می کند از آن عصبانی است و مانع پیشرفت کشور ما می شود.

وی با بیان اینکه امنیتی که ما در کشور داریم نمونه است، عنوان کرد: تفکر انقلابی باعث می شود که دشمن عصبانی شود و فرصت‌هایی که برای یک ملت وجود دارد از جمله فرصت‌های مادی، معنوی و ... اینها اجازه نمی دهد که برای او تعیین تکلیف کند.

جلیلی ابراز داشت: دشمن تمام توان خود را به‌کار گرفت، از شهدای هسته ای، ویروس اسکاسنت، بدترین خرابکاران را می‌فرستد تا امنیت را از ما بگیرد و تمام ابزارش این است، می‌ترساند و باطل السحر آن نترسیدن است و دشمن هیچ کاری نمی‌تواند بکند، این همان تفکر انقلابی است.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز در مسیری که حرکت می‌کنیم باید عوامل موفقیت خود را بشناسیم و آن دستاوردهایی که داریم را قدر نهیم و میراث‌دار آن باشیم.

در ادامه برنامه پرسش و پاسخ نمایندگان انجمن اسلامی دانشجویان، جامعه اسلامی، نماینده بسیج دانشجویی با دکتر جلیلی با موضوع نقض برجام و انتخابات پیشرو و شرکت کردن دکتر جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و اختلاس 3 هزار میلیارد و 8 هزار میلیارد صورت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات