خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: یکی از دلایلی که باعث ترک شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می‌شود ضعف ایمان و نداشتن باور است.
کد خبر: ۸۷۹۴۴۷۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار غلامعلی ابوحمزه در جلسه شورای امر به معروف نیروهای انتظامی شهرستان اسدآباد اظهار داشت: ما باید وظیفه خود را در باب امر به معروف بدانیم و آیات قرآن را درک کنیم.

وی با بیان اینکه برای امر به معروف ابتدا باید از خود و بعد ازخانوادمان شروع کنیم، افزود: مردم مجموعه ما را به‌عنوان الگو قبول دارند چون ما به ولایت فقیه وصل هستیم و ما و شما عاملان تربیت در جامعه هستیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: شهدا ما را می‌بینند و تک تک حرکات ما را زیر نظر دارند بنابراین ما باید وظیفه و تکلیف خود را خوب انجام دهیم.

وی عنوان کرد: یک عامل که باعث حفظ شدن این الگو بودن برای مردم می‌شود امر به معروف و نهی از منکر است.

ابوحمزه با اشاره به ویژگی‌های امر به معروف گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید ساده و صریح و روشن و همچنین تحریکی باشد یعنی فرد تحریک شود و به دنبال وظیفه برود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که باعث ترک شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می‌شود ضعف ایمان و نداشتن باور است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر باید قرآنی باشد یعنی ما از قرآن تقلید کنیم و به سوی ایات حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی‌های امر به معروف و نهی از منکر این است که باید با بهره‌گیری از روایات و احادیث بوده و سوالی و تدریجی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات