خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

امنیت و استقلال امروز ایران دستاورد دفاع مقدس است/برخی باید فکر زانو زدن در برابر دشمن را از سر بیرون کنند

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز هیچ کشوری در دنیا امنیت و استقلال ایران اسلامی را ندارد، گفت: این دستاورد، نتیجه دفاع مقدس است و نباید از آن غافل نباشیم.
کد خبر: ۸۷۴۸۵۳۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام غیاث الدین طه محمدی امروز در آیین رژه نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: خاطرات تلخ و شیرین هشت سال دفاع مقدس در حافظه تاریخ مانده و مردم نسل به نسل از لحظه لحظه های شکوهمند دفاع مقدس درس عبرت، غیرت و همیّت گرفتند.

وی افزود: اگر دفاع مقدس نبود فاجعه ای رخ می داد که هزاران کتاب از شرح آن عاجز بودند و نمونه بارز آن را در کشورهای مجاور نیز می‌بینیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: به فضل خداوند و عنایت‌های ویژه امام زمان(عج) و رهبری داهیانه و پیامبرگونه حضرت امام (ره) و خلف صالح او حضرت امام خامنه ای(حفظه اله تعالی) پایداری صادقانه نیروهای مسلح به خصوص سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی پشتوانه قوی زنان و مردان با ایمان از رزمندگانشان سبب شده تا ایران اسلامی جزیره‌ای امن و ثابت در خاورمیانه باشد.

وی با بیان اینکه امروز هیچ کشوری در دنیا امنیت و استقلال ایران اسلامی را ندارد، ابراز داشت:. این دستاورد، نتیجه همین دفاع مقدس است و خدا کند ما که غرق نعمت هستیم از آن غافل نباشیم که این نعمت به چه قیمتی به دست آمده است.

محمدی با اشاره به امنیت امروز ایران اسلامی عنوان کرد: این امنیت را با این سختی که به دست آورده ایم باید از آن حمایت و پاسداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه دو نعمت ارزشمند سلامتی و امنیت است، بیان کرد: مردم فهیم ایران اسلامی ما باید این عزیزانی که امنیت را پاس می‌دارند و همیشه بیدار در سنگر دفاع ایستاده‌اند را قدر بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: مردم ایران باید بدانند دور تا دور کشور داعش و قدرت‌های شیطانی در غرب یک لحظه از آتش‌افروزی غافل نیستند.

وی خاطرنشان کرد: ما این امنیت را از یک طرف مدیون سربازان گمنام امام زمان(عج) و آمادگی کامل نیروهای مسلح از طرف دیگر بیداری همه جانبه مقام معظم رهبری و امکانات دفاعی هستیم و ما غیر از قدرت، عزت و عظمت و ایستادگی جانانه هیچ پاسخی در برابر آنها نخواهیم داشت.

محمدی با بیان اینکه دشمن عهد و پیمان سرش نمی‌شود، گفت: اگر امروز دشمنان به ما حمله نمی‌کند به سبب اقتدار نیروهای مسلح است و امیدواریم کسانی که فکر می‌کنند با زانو زدن در برابر از حمله آنان در امان خواهیم بود این فکر را از سرشان بیرون کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات