خبرهای داغ:
بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس:

دشمن‌شناسی باید از محوریت‌های برنامه‌های هفته دفاع مقدس باشد

در بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس آمده است: هفته دفاع مقدس مظهر عقلانیت است و دشمن‌شناسی و برجسته سازی نقش آمریکا درآغازجنگ تحمیلی باید یکی از محوریت‌های برنامه‌های هفته دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۸۷۴۸۶۲۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

دفاع مقدس میراث گرانبهایی از فرهنگ مقاومت و مجاهدت ایران اسلامی است که سراج هدایت آن افروخته شد تا اوج این عزتمندی همراه با ایمان به نسل های آینده منتقل گردد.

هشت سال دفاع مقدس و پیروزی مردم ولایت‌مدار ایران درجنگ با دنیای کفر، وامدار آرمانی آسمانی بود .

آرمانی که به اعتبارآن مرزهای ایران اسلامی از هجوم همه جانبه دشمنان قسم خورده انقلاب با خون هزاران شهید و ایثارگر حفظ گردید وبا رهبری پیروزمندانه حضرت امام (ره) همچون سدی فولادی راه را بر بیگانگان بست.طلیعه رادمردی، مقاومت وشهادت طلبی مردان وزنان ما سال‌هاست چشم جهان را خیره ساخته و حیرت مکاتب مادی را برانگیخته است شعار «ما همواره آماده ایم» حقیقتی انکارناپذیر است که خیزش ملت ها و نابودی طاغوت‌ها را رقم زده است.

امروز رایحه قدسی و روح‌افزای آرمان‌های امام(ره) و شهدا درطول سال‌های دفاع مقدس همچنان طراوت بخشیده و جوشش آن در جوانان شهادت طلب مدافع حرم متبلور گردیده است.

هفته دفاع مقدس مظهر عقلانیت است و دشمن‌شناسی و برجسته سازی نقش آمریکا در آغاز جنگ تحمیلی باید یکی از محوریت‌های برنامه های هفته دفاع مقدس باشد.

دربخش دیگری از این بیانیه آمده است: درحال حاضرکه دنیای غرب درتلاش است با جنگ نرم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، رسانه‌ای، اقتصادی نظام خانواده، ایران اسلامی را نابود سازد باید از گنج بزرگ دفاع مقدس و داشته‌های ملی و مذهبی در راستای تعمیق باورهای دینی مردم عزیزمان استفاده کنیم.

به همین مناسبت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این هفته پایداری در لوای ولایت عظمای فقیه، به پاس همت تمام مجاهدان جبهه حق و به شکرانه نصرت الهی، سی و ششمین سالروز دفاع مقدس را گرامی داشته، به ارواح پرفتوح 8 هزار شهید استان همدان درود می‌فرستد و امیدوار است به برکت آموزه‌های مکتب والای شهادت و رهبری داهیانه خلف صالح حضرت امام(ره) حضرت امام خامنه‌ای(حفظ الله) به حفظ و پاسداری از ارزش‌های انسان ساز و عزت‌آفرین اسلام ناب محمدی(ص) همچون گذشته همت گما شته و همواره پاسداری از حریم ولایت را سرلوحه مأموریت‌های خود قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات