خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان گفت: نیروهای مسلح امروز به پشتیبانی ملت شریف و همدل با یکدیگر آماده هستند تا از شرف و عزت کشور و نظام تا سرحد جان دفاع کنند.
کد خبر: ۸۷۴۸۵۰۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر سرتیپ دوم خلبان رحمان افسری صبح امروز در رژه نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور ایستادگی و مردانگی این ملت شریف است.

وی با بیان اینکه این هفته یادآور دوران پر افتخار ما است، افزود: ما افتخار می‌کنیم به مردانی که در آن دوران ایستادگی کردند و مردانه ایستادند و از جان خود گذشتند و اجازه ندادند ذره ای از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با بیان اینکه جانبازان و خانواده‌های شهدا مایه افتخار ما هستند، گفت: آنان به زیبایی آن روزها ارزش و رسالتی را که بر دوش داشتند، انجام دادند.

وی ابراز داشت: رمز موفقیت این دلیرمردان در دفاع مقدس، اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح و اقشار و رهبری مدبرانه امام راحل(ره) بود.

افسری تصریح کرد: امروز نیز که ما و همه نیروهای مسلح وارث این برزگان و شهیدان هستیم متحد و همدل و یکپارچه آمادگی خود را به رهبری و فرماندهی معزز کل قوا همیشه حفظ خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: نیروهای مسلح امروز به پشتیبانی ملت شریف و همدل با یکدیگر آماده هستند تا از شرف و عزت کشور و نظام تا سرحد جان دفاع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات