خبرهای داغ:
معاون مهندسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مطرح کرد

ایجاد یادمان‌ها راهی برای حفظ و زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا

معاون مهندسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ایجاد یادمان‌ها را راهی برای حفظ و زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا عنوان کرد و گفت: امید است دل‌های ما نیز جایگاه یاد و خاطره شهیدان بوده و حضور معنوی آنها در زندگی همه ما مشهود باشد.
کد خبر: ۸۷۴۸۷۴۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی قره‌باغی در آئین افتتاح یادمان شهدای پارک مردم همدان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، با اشاره به یکی از بیانات امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام (ره) فرمودند شهدا شمع محفل بشریت هستند و این جمله گهربار به این معناست که شهدا نه تنها برای محفل شیعه بلکه برای همه بشریت هدایتگر و روشنگر هستند.

وی با بیان اینکه حضور در محافل و یادمان شهدا تأثیر بسیاری در روحیه و معنویات جوانان دارد، عنوان کرد: یادمان شهدا در فضای عمومی نیاز مردم و جامعه است و در شهر همدان نیز نیاز بود برای عامه مردم چنین فضایی داشته باشیم که همه بتوانند از آن استفاده کنند چرا که اغلب یادمان‌ها در دستگاه‌ها و مراکز خصوصی بود و در دسترس عموم قرار نداشت.

معاون مهندسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: فضاهای عمومی برای تدفین شهدا انتخاب شده‌اند تا همه از آن بهره‌مند شوند حتی کسانی که کمتر به شهید و جایگاه او می‌اندیشند در این یادمان عمومی از منشأ خیرات و برکات حضور شهیدان بهره‌مند می‌شوند.

وی ایجاد یادمان‌ها را راهی برای حفظ و زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا عنوان کرد و افزود: امید است دل‌های ما نیز جایگاه یاد و خاطره شهیدان بوده و حضور معنوی آنها در زندگی همه ما مشهود باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات