خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: دوران دفاع مقدس می‌تواند یک الگو برای همیشه این انقلاب و سایر ملت‌ها و برای تمام کسانی که در این کشور زندگی می‌کنند و مسئولیت دارند، باشد.
کد خبر: ۸۷۴۸۴۳۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدروح‌الله حسینی‌شاخص در مراسم یاد یاران شهر قهاوند اظهار کرد: دوران دفاع مقدس دوران طلایی انقلاب اسلامی است که از این دوران تا همیشه تاریخ می‌توان درس گرفت.

وی افزود: دوران دفاع مقدس می‌تواند یک الگو برای همیشه این انقلاب و سایر ملت‌ها و برای تمام کسانی که در این کشور زندگی می‌کنند و مسئولیت دارند، باشد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند بیان داشت: رزمندگان غیور ایران زمین، دین خود را نسبت به انقلاب در دوران دفاع مقدس ادا کردند و امروز وظیفه مسئولین و مردم است که دین خود را نسبت به نظام، انقلاب و شهدا ادا کنند.

وی گفت: هفته دفاع مقدس که امروز در آستانه سی و ششمین سال بزرگداشت آن هستیم فرصت خوبی برای مرور جانفشانی‌ها و ایثارگری رزمندگان غیور در دوران دفاع مقدس است.

حسینی‌شاخص با تأکید بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت در جامعه بیان داشت: پیروزی‌های پس از آن دوران مرهون و مدیون ایثارگری‌ها و دلاورمردان رزمنده بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز ما باید با انتقال این فرهنگ به نسل جوان وظیفه خود را در برابر این ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ها به خوبی انجام دهیم چراکه فرهنگ ایثار و شهادت کشور را در برابر دشمنان بیمه می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات