خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران باعث یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: آنچه باعث یأس و ناامیدی در دشمنان می‌شود اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است که این اقتدار با آموزش هرچه بیشتر پاسداران و سربازان به دست می‌آید.
کد خبر: ۸۷۵۱۶۳۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه به مناسبت گرامیداشت روز سرباز در جمع پاسداران و سربازان سپاه انصار الحسین(ع) اظهار داشت: دیدگاه قرآن و ائمه(ع) نسبت به سرباز صرفاً سربازی در نیروهای مسلح نیست بلکه همان سربازی امام زمان(عج) است که در احادیث مختلف و فرمایشات رهبر انقلاب به آن تاکید شده است.

وی افزود: بر اساس فرمایش رهبر انقلاب آنچه باعث یأس و ناامیدی در دشمنان می‌شود اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است که این اقتدار با آموزش هرچه بیشتر پاسداران وسربازان به دست می‌آید.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: طبق فرمایشی از حضرت علی(ع) آنچه که باعث امنیت در سطوح مختلف از جمله نظامی فرهنگی و اقتصادی می شود آمادگیه نیروهای نظامی و سربازان آن کشور است.

وی ادامه داد: امام خامنه‌ای از خدمت سربازی به عنوان یک امر مقدس یاد می‌کنند و می‌فرمایند سربازی در ایران مانند قرآن خواندن ثواب دارد در نتیجه نباید به کسانی که سربازی را می گذراند حالت گذراندن بیهوده عمر دست دهد که این امر مشروط به برگزاری دوره‌های مختلف عقیدتی و سیاسی در طول خدمت یک سرباز است.

ابوحمزه با اشاره به اثرات و نتایج خدمت مقدس سربازی عنوان کرد: از جمله این اثرات می‌توان به متعلق دانستن خود به وطن و سرزمین ایران اسلامی اشاره کرد همان گونه که ما در هشت سال دفاع مقدس می‌بینیم افرادی با عقاید مختلف به دفاع از ایران اسلامی و مرزهای این سرزمین پرداختند که این امر تنها با تقویت این ویژگی امکانپذیر است.

وی رشد و افزایش توانمندی جوانان را از دیگر اثرات سربازی دانست و یادآور شد: هر جوان سرباز با لهجه‌های مختلف از شهرهای گوناگون وارد یک یگان از نیروهای مسلح می‌شوند که غربت و سختی سربازی باعث می‌شود تا در جنبه‌های مختلف روحی و معنوی رشد کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: قناعت نیز از اثرات دوره سربازی است چراکه افزایش روحیه سختی‌پذیری یک جوان در دوران خدمت مقدس سربازی باعث افزایش قناعت وی در زندگی می‌شود که این امر حس مسئولیت‌پذیری در او را نیز افزایش خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: دیدگاه پاسداران نسبت به سربازان باید یک دیدگاه هم تراز باشد، در واقع رابطه بین این دو همانند رابطه پدر و فرزند است و از سوی دیگر سربازان نباید از محبت ایجاد شده سوءاستفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات