خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان خبر داد

برگزاری نشست‌ بصیرتی با موضوع دفاع مقدس و بصیرت‌افزایی

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان از برگزاری نشست‌ بصیرتی با موضوع دفاع مقدس و بصیرت‌افزایی با حضور 450 نفر از فرهنگیان بسیجی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۱۶۴۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از جمله برنامه‌های بسیج فرهنگیان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزاری نشست بصیرتی با موضوع دفاع مقدس و ضرورت گرامیداشت این هفته است.

وی با بیان اینکه این نشست با حضور 450 نفر از فرهنگیان ناحیه 2 همدان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، افزود: در این نشست بصیرتی که سرگروه‌ها و متربیان حلقه‌های صالحین حضور داشتند، محمد نباتی یکی از جانبازان جنگ تحمیلی به بیان خاطراتی از شهدا و اخلاص آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان با تأکید بر تبیین ارزش‌ها و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه عنوان کرد: رمز پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس ولایت‌فقیه و گوش به فرمان بودن و مطیع امر رهبر بودن رزمندگان بود.

وی ابراز داشت: شهدا و رزمندگان از هرچه که داشتند، گذشتند و با اخلاص و در راه رضای خدا گام برداشتند و حماسه دفاع مقدس را رقم زدند.

مرادی با تأکید بر انتقال ایثارگری‌ها و رشادت‌ها شهدا و رزمندگان به نسل جوان یادآور شد: این مسائل باید در تمام طول سال در بین مردم و به ویژه جوانان و قشر دانش‌آموزان تبیین و بصیرت‌افزایی شود و فقط به به این هفته اکتفا نشود.

وی ادامه داد: حضور سرگروه ها و متربیان حلقه‌های صالحین در برنامه میقات صالحین با موضوع اشرافی‌گری و بیانات رهبری نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان در هفته دفاع مقدس بود که با حضور 40 حلقه صالحین برگزار شد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاهی از عکس‌های دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌ها بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات