خبرهای داغ:
فرمانده تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان:

حضور مردم در دفاع مقدس باعث پیروزی جبهه اسلام بر کفر جهانی شد

فرمانده تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه اگر فرماندهان پشتیبانی مردم را نداشتند موفق نبودند، گفت: حضور و پشتیبانی مردم در دوران دفاع مقدس باعث پیروزی جبهه اسلام بر کفر جهانی شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۶۴۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرتیپ دوم پاسدار مهدی فرجی در جمع کارکنان، فرماندهان و مدیران تیپ32 انصارالحسین(ع) در حسینیه یگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهیدان 8 سال دفاع مقدس و شهدای عزیز وگرانقدر مدافع حرم بیان داشت: روزهای اول جنگ سخت و فراموش نشدنی بود.

وی افزود: زمانی که عراق به کشور ما حمله کرد، ارتش سازماندهی خوبی نداشت و سپاه نیز یک تشکیلات کامل و جامع نداشت که بتواند از مرزهای ایران اسلامی دفاع کند.

فرمانده تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: روزهای آخر جنگ نیز منافقین وارد مرز شدند و در منطقه چهارزبر رزمندگان و بسیجیان جلو دشمن را سدکردند.

وی با بیان اینکه ما روزهای تلخ و شیرینی در هشت سال جنگ تحمیلی داشتیم، گفت: تلخ بود چراکه دشمن به خاک ما تجاوز کرد، شیرین بود چراکه حضور مردمی باعث خلق حماسه دفاع مقدس شده است.

فرجی با اشاره به اینکه اگر فرماندهان پشتیبانی مردم را نداشتند موفق نبودند، تصریح کرد: حضور و پشتیبانی مردم در دوران دفاع مقدس باعث پیروزی جبهه اسلام بر کفر جهانی شد و حضور نیروهای استان همدان در صحنه‌های جنگ به ویژه لشگر32 انصارالحسین(ع) در عملیات‌های والفجر8، فاو، کربلای 5، فتح‌المبین مصداق این امر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز تیپ 32 مردم پایه است، افزود: ما نباید در دفاع مقدس فقط به وقایع تلخ آن اشاره کنیم چراکه در شب‌های عملیات رزمندگان مانند دامادهایی که شب زفافشان بود حنا می‌بستند و به استقبال شهادت می‌رفتند و تنها ناراحتی آنها دوری از دوستان و همرزمان شهیدشان بود.

فرمانده تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: ما نباید دفاع مقدس رادر یک هفته خلاصه کنیم بلکه در طول سال نیز باید به رشادت‌ها و ایثارگری‌های مجاهدان در راه حق پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات