خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان کبودراهنگ مطرح کرد

هنر سلاحی قوی در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن

مسئول بسیج هنرمندان کبودراهنگ با توجه به حربه‌ها و تهاجمات جدید دشمن گفت: هنر یک سلاح قوی در برابرتهاجمات فرهنگی دشمن است که نیاز به حمایت و توجه اساسی دارد.
کد خبر: ۸۷۴۲۲۳۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، جلسه مشورتی مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان استان همدان به میزبانی کانون بسیج هنرمندان کبودراهنگ با حضور رئیس سازمان، مسئولان بسیج هنرمندان شهرستان‌های استان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جانشین سپاه کبودراهنگ برگزار شد.

مسئول بسیج هنرمندان کبودراهنگ در این جلسه اظهار داشت: تصویر و نوشته را نمی‌توان صرفاً به عنوان یک کار هنری اطلاق کرد، هنر محصول فرهنگ و تفکرناب اسلامی و ایرانی است که دستان و زبان هنرمند با هدف خاصی آن را خلق می کند.

زهره مهاجرانی با توجه به حربه‌ها و تهاجمات جدید دشمن گفت: هنر یک سلاح قوی در برابرتهاجمات فرهنگی دشمن است که نیاز به حمایت و توجه اساسی دارد.

وی کارگاه شعر، نقاشی، دیدار بسیجیان هنرمند با امام جمعه، دیدار با خانوده شهدای هنرمند را از برنامه های انجام شده در نیمه نخست سال جاری بسیج هنرمندان کبودراهنگ عنوان کرد .

مسئول بسیج هنرمندان کبودراهنگ در پایان ضمن تقدیر از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندهی سپاه کبودراهنگ پیشبرد اهداف کانون را مرهون تعامل سازنده بسیج هنرمندان با اداره ارشاد و سپاه دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات