خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر خبر داد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان همدان از ۲۲ تا ۲۵ شهریور ماه در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۳۲۵۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
غلامرضا جمالی‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر اظهار داشت: بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان همدان از ۲۲ تا ۲۵ شهریور ماه در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در سال‌های گذشته این سیاست را در پیش گرفته که برنامه‌های شاخص عادلانه در بین شهرستان‌ها توزیع شود.

وی افزود: متولی برگزاری بیستمین جشنواره ملایر بود و امسال از باب فرهنگ و ادب به فاز هنری ورود کردیم و میزبان بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی هستیم که از رویدادهای مهم و تاثیر گذار است.

جمالی زاده با اشاره به اهمیت تتاتر گفت: نمایش وتئاتر می تواند ویترینی برای معرفی هنر هر منطقه باشد و شهرستان ملایر یکی از قطب های تئاتر برای نه تنها استان بلکه کشور است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایربیان کرد: یکی از اهدافی که دنبال می کنیم موضوع تئاتر است که این هنر می تواند موجب رشد و ترقی ملایر شود.

وی با بیان اینکه در جشنواره سه داور خواهیم داشت که هر کدام از نظر علمی، تجربی و هنری چهره هستند، گفت: جشنواره همزمان عید سعید قربان آغاز می شود و در مدت 3 روز در دو سالن به اجرا می‌پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات