خبرهای داغ:

کارگاه هم‌اندیشی مدرسین درس آشنایی با دفاع مقدس در همدان برگزار شد

سومین گردهمایی استانی اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۸۷۲۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سومین گردهمایی استانی اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان در این کارگاه با گرامیداشت یاد و نام شهدا و به ویژه شهدای دوران هشت سال حماسه و ایثار شهدای مدافع حرم اظهار داشت: امید است بتوانیم به یک روند جدید در خصوص رونق ترویج ارزش های دفاع مقدس در سطح دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برسیم.

سردار مهدی ظفری افزود: با توجه به اینکه رهبر انقلاب توصیه هایی در مورد بیان خاطرات دفاع مقدس داشته‌اند، هنر ما نیز در این است که وقایعی را که در دفاع مقدس دیده ایم به خوبی برای نسل امروز بیان کنیم.

مسئول اساتید درس دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان نیز در این کارگاه هم اندیشی اظهار داشت: کارگاه هم اندیشی اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس به پیشنهاد خود مدرسین قبل از شروع هر ترم به صورت استانی برگزار می شود.

سعید نظری افزود: هدف از برگزاری این کارگاه ها تبادل نظر و هم اندیشی با روسا و معاونین دانشگاه ها و اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس و ضرورت تدریس این درس بسیار مهم در دانشگاه ها است.

در ادامه این گردهمایی، مدرسین درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات