خبرهای داغ:
با حضور دکتر صفار هرندی؛

اختتامیه یادواره سراسری شعر «حبیب حرم» در همدان برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه یادواره سراسری شعر حبیب حرم از برگزاری مراسم اختتامیه یادواره سراسری شعر «حبیب حرم» با حضور دکتر صفار هرندی، 12 مهر ماه سال جاری در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۵۳۴۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
محمد صارمی‌شهاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: اختتامیه یادواره سراسری شعر «حبیب حرم» روز دوشنبه 12 مهر ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مسٔولان کشوری و استانی، برگزیدگان یادواره سراسری شعر از سراسر کشور و هنرمندان در مجتمع فرهنگی بوعلی سینا برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه یادواره سراسری شعر حبیب حرم با بیان اینکه سخنران این مراسم دکتر صفار هرندی است، عنوان کرد: فراخوان این یادواره اواخر تیر ماه سال جاری انجام شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 900 اثر به دبیرخانه یادواره سراسری شعر «حبیب حرم» ارسال شده است، عنوان کرد: محورهای فراخوان شامل شهدای مدافع حرم، خانواده، همسر و فرزندان شهدای مدافع حرم، شهدای لشگر فاطمیون، سرداران و فرماندهان مدافع حرم و مبارزه با گروه‌های تکفیری بوده است.

صارمی عنوان کرد: بخش ویژه فراخوان نیز مربوط به قافله‌سالار شهدای مدافع حرم سرلشگر پاسدار شهید «حاج حسین همدانی» است.

وی با بیان اینکه بیشتر آثار ارسالی در قالب شعر کلاسیک، سپید و سرود بوده است، گفت: اثرهایی نیز از کشورهای افغانستان، پاکستان و عراق به دبیرخانه رسیده است.

مسئول دبیرخانه یادواره سراسری شعر حبیب حرم یادآور شد: حدود 100 اثر به مرحله نهایی رسیده و داوری نیز انجام شده و مراسم اختتامیه با تجلیل از برگزیدگان برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: در مراسم اختتامیه یادواره سارسی شعر «حبیب حرم» از کتاب شعر و عکس مدافعان حرم نیز با حضور مسئولان رونمایی می شود.

صارمی گفت: همزمان با برگزاری این مراسم اختتامیه فراخوان عکس مدافعان حرم نیز برگزار شده و از برگزیدگان آن نیز تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این برنامه‌ها در راستای زنده نگه دشتن یاد و خاطره شهداست، تصریح کرد: اگر امروز شاهد امنیتی در کشور هستیم مرهون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است که از جان خود گذشتند.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از جبهه مقاومت و دفاع از حرم اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: سردار شهید «همدانی» یکی از پیشتازان این عرصه بود و نقش مهمی در بسیج نیروها برای مقابله با استکبار داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات