خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

گرامیداشت یاد و خاطره شهید همدانی دفاع از ارزش‌هاست

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: هرگونه تلاش و حرکت در مسیر گرامیداشت یاد و خاطره شهید همدانی، دفاع از ارزشها و هنجارها بوده و زمینه الگو شدن این شخصیت برای مسئولان و غیرمسئولان بویژه جوانان را فراهم می کند.
کد خبر: ۸۷۵۵۵۷۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست تعیین هیات امنای موسسه فرهنگی و هنری شهید همدانی بیان کرد: سردار همدانی توانست با تدبیر برگرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری سور را بیش از پنج سال حفظ کند.

وی اضافه کرد: این درحالیست که دولت های مرتجع منطقه، آمریکا و صهیونیزم درصدد تجزیه سوریه در سه تا چهارماه نخست بروز جنگ و کنار گذاشتن بشار بودند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: به گفته سردار همدانی، مقام معظم رهبری در سال 89 لیستی از اسامی سرداران سپاه که شرایط حضور در سوریه را داشتند را از فرمانده کل سپاه پاسداران مطالبه کردند و پس از روئیت اسامی در نخستین نگاه سردار همدانی را برای حضور در این کشور انتخاب کردند.

وی خاطرنشان کرد: سردار همدانی نقش مهمی در جبهه مقاومت، سوریه و در یکی از کشورها آفریقایی داشت.

ابوحمزه افزود: زوایای شخصیتی شهید همدانی، نقش وی در داخل کشور، غرب آسیا و شمال آفریقا و جامعیت این رزمنده در مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی و اجتماعی افتخاری بزرگ برای اهالی استان همدان به شمار می رود.

وی اضافه کرد: سردار سرلشگر همدانی در بین سرداران شهید سپاه فرد کم نظیری است و چنین شخصیتی که جامعه الاطراف باشد در مجموعه سپاه نداشته ایم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تاکید کرد: هرگونه تلاش و حرکت در مسیر گرامیداشت یاد و خاطره شهید همدانی، دفاع از ارزشها و هنجارها بوده و زمینه الگو شدن این شخصیت برای مسئولان و غیرمسئولان بویژه جوانان را فراهم می کند.

وی اظهار کرد: این اقدام‌ها گویای این است که سپاه پاسداران تنها در بعد نظامی فعال نبوده بلکه یک بخش از فعالیت های این نیرو نظامی است و سپاه پاسداران در عرصه های مختلف تلاشهای مختلف انجام داده است.

ابوحمزه یادآوری کرد: قرار است ساختار، تشکیلات و سازمانی در رابطه با مجموعه فرهنگی شهید همدانی در مرکز استان شکل بگیرد که در عرصه های مختلف فعالیت های گوناگونی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات