خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند از برگزاری 180 عنوان برنامه به‎مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۸۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان داشت: هفته دفاع مقدس سند جاودانگی و ایثار رزمندگان انقلاب اسلامی در مقابل ظلم است که همه باید در گرامیداشت این ایام تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: رزمندگان شجاع اسلام با آغاز جنگ تحمیلی، ایثارگری‌های بسیار زیادی از خود نشان دادند و ما همواره باید قدردان خانواده شهدا و رزمندگان باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: هفته دفاع مقدس درواقع فرصت بسیار خوبی است تا قدردان زحمات رزمندگان باشیم و یاد شهدا را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده‌شده است، گفت: چندین جلسه با حضور ادارات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج برای اجرای بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزارشده است.

کریمی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طول هفته دفاع مقدس بیش از 180 عنوان برنامه فرهنگی، مذهبی، ورزشی و بصیرت افزایی اجرا می‌شود که در برنامه‌ریزی‌ها بر حضور نسل جوان در این برنامه‌ها تأکید شده است.

وی گفت: نسل جوان امروز ما با حضور در این مراسمات بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌شود و رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز بابیان خاطراتی از روزهای حماسه و دفاع، حال و هوای آن روزها را برای ما تداعی خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان، ناحیه، حوزه و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود و مردم در برگزاری انها نقش اصلی را بر عهده‌دارند.

وی اظهار داشت: در طول هفته دفاع مقدس 3 سالن ورزشی با حضور مسئولان افتتاح می‌شود که این سالن‌ها در روستاهای شعبان و دهفول به بهره‌برداری می‌رسند.

کریمی گفت: در هفته دفاع مقدس امسال تجمع رزمندگان پیشکسوت را هم‌زمان با سالروز شکست حصر آبادان در مصلا نماز جمعه نهاوند خواهیم داشت تا از خاطرات این رزمندگان بهره‌مند شویم و از چند رزمنده هم تقدیر می‌شود.

وی بیان کرد: دیدار بسیجیان و رزمندگان با امام‌جمعه، ایجاد سنگر در ورودی ادارات، ارسال پیامک، غبارروبی گلزار شهدای دفاع مقدس و سرکشی از خانواده‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: با توجه به هم‌زمانی آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی، رزمندگان نهاوندی در مدارس حضور خواهند یافت و به تبیین ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس خواهند پرداخت.

وی گفت: برپایی مراسم شب خاطره و شب‌شعر با حضور رزمندگان و خانواده‌های انها، تشکیل حلقه‌های صالحین با موضوع هفته دفاع مقدس و برگزاری مسابقات ورزشی به همراه سخنرانی در خطبه‌های نماز جمعه ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این ایام است که توسط سپاه نهاوند اجرا می‌شود.

کریمی در پایان افزود: باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم رزمندگان دفاع مقدس در طول هفته دفاع مقدس چندین یادواره شهدا در سطح شهر نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات