خبرهای داغ:
جشن میلاد کریمه اهل بیت(س) و گرامیداشت دهه کرامت در پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۲۲۳۵۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار دیروز جشن میلاد با سعادت حضرت معصومه(س)  و روز دختردر پایگاه بسیج حضرت معصومه(س) برگزار شد. حجت لااسلام نوری  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوانسار در خصوص اهمیت و جایگاه دختر در اسلام و توجه ویژه والدین به آن ها و محبت کردن به دختران و توجه به احساسات و هدایت و راهنمایی آن ها در طول زندگی صحبت نمود.

ایشان گفت: در طول زندگی مشکلات فراوانی وجود دارد که عدم توجه و حمایت از دختران برای عبور از آن موجب وارد شدن آسیب های جدی به آنان می شود. وی افزود:روابط آزاد می تواند موجب آسیب هایی از قبیل از بین رفتن متانت،وقار و هیبت دختران شود و چه بسا موجب از دست دادن حمایت خانواده و مختل شدن درجه لذت و فراهم شدن زمینه شکست و افسردگی و بی آبرویی برای خود و والدین گردد.

حجت الاسلام نوری در ادامه به راه های برطرف کردن مزاحمت های تلفنی پرداخت و مطرح نمودن این قضیه را با والدین،پلیس و ندادن شماره تلفن به هر شخصی را بهترین راهکار دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوانسار همچنین به آسیب ها و تأثیرات ماهواره و فضای مجازی در زندگی فردی و زناشویی و لزوم مراقب جدی در مقابل این خطر اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار