خبرهای داغ:
مدیر شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه همدان خبر داد

مصرف 23 میلیون و 500 هزار لیتر بنزين طی تعطیلات نوروز در همدان

مدیر شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه همدان با اشاره به مصرف انواع فرآورده‌هاي نفتی نیمه نخست فروردین ماه سال جاری گفت: در این مدت 23 میلیون و 500 هزار لیتر بنزين، 660 هزار لیتر نفت سفید، 10 میلیون و 601 هزار لیتر نفتگاز و 6 میلیون و 246 هزار متر مكعب CNG در استان همدان مصرف شده است.
کد خبر: ۸۶۵۹۰۰۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
صادق فريدي در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: از اسفند ماه 94 طرح نوروزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با هدف تأمين نياز گردشگران و همشهريان با برگزاري جلسات داخلي و گلگشت‌هاي نوروزي و سركشي از جايگاه‌هاي عرضه سوخت آغاز شد.

وی افزود: بر اساس آمار منتشره از سوي استانداري بيش از يك ميليون و 200 هزار دستگاه خودرو ظرف اين ايام وارد استان همدان شد و در استان كوچك‌ترين وقفه در امر توزيع سوخت حادث نشد.

مدیر شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه همدان همچنين اظهار داشت: روزانه بيش از 2 ميليون و 300 هزار ليتر انواع فرآورده‌هاي نفتي عرضه شده است.

وی ادامه داد: با برگزاري كشيك براي همكاران واحدهاي ستادي و عملياتي در ايام نوروز95 و با تحويل انواع فراورده‌هاي نفتي در انبار ايثارگران همدان به ظرفيت ذخيره‌سازي 300 ميليون ليتر از طريق خط لوله سوخت‌رساني بدون وقفه تداوم داشته است.

فریدی با اشاره به انجام آزمايشات كنترل كيفيت بر روي فرآورده ارسالي يادآور شد: تأمين متوسط روزانه حدود 2 ميليون و 300 هزار ليتر انواع فراورده‌هاي نفتي (در مجموع 15 روز مورد بررسي حدود 35 ميليون ليتر) كارنامه موفقي است كه با تلاش و همت كاركنان محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل زميني فراورده‌هاي نفتي منطقه همدان به استعداد 445 دستگاه انواع نفتكش جاده‌پيما با ظرفيت‌هاي متفاوت عهده‌دار سوخت‌رساني به بخش هاي مختلف مصرف از جمله صنايع، كشاورزي و بيش از 90 باب جايگاه عرضه سوخت در بخش حمل و نقل هستند.

مدیر شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه همدان تصریح کرد: در این ایام 125 مورد بازرسي و آزمايش‌هاي كنترل كيفي از مجاري عرضه انجام شد.

وی افزود: 13 مورد بازديد كمي از مجاري عرضه (آزمايش تلمبه‌ها)، 23 مورد بازديد ايمني از مجاري عرضه، بازديد مشترك با ادارات متولي، بازديد از انبارها و مجاري عرضه سوخت و ... از دیگر اقدامات اجرایی در ایام نوروز بوده است.

فریدی با اشاره به مصرف انواع فرآورده‌هاي نفتی نیمه نخست فروردین ماه سال جاری یادآور شد: در این مدت 23 میلیون و 500 هزار لیتر بنزين (سوپر و معمولي)، 660 هزار لیتر نفت سفید، 10 میلیون و 601 هزار لیتر نفتگاز و 6 میلیون و 246 هزار متر مكعب CNG در استان همدان مصرف شده است.

وی ابراز داشت: در ایام نوروز امسال مصرف بنزين 2.8 درصد، نفت سفيد 34.5 درصد و نفتگاز 11.3 درصد نسبت به سال گذشته کاهش و مصرف CNG نیز 8.7 درصد افزایش داشته است.

مدیر شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه همدان با اشاره به جايگاه‌هايCNG   بیان کرد: با راه‌اندازي جايگاه شهرداري گل‌تپه تعداد كل جايگاه‌هاي راه‌اندازي شده دو منظوره در استان به 45 باب رسیده كه همگي فعال و در حال خدمت‌رساني هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راه‌اندازي يك باب جايگاه CNG (شهيد قهرمان) نیز در دست پيگيري است كه به زودي در سرويس بهره‌برداري قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات