خبرهای داغ:
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد

کشف و ضبط 12 هزار لیتر فرآورده نفت سفید قاچاق در منطقه همدان

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: دو محموله فرآورده نفت به میزان حدوداً 12هزار لیتر نفت سفید در منطقه همدان کشف و در انبار نفت ایثارگران منطقه همدان تخلیه شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۱۹۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱

احمد شیرانی اصل در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: همسو با اعمال سیاست‌های کنترلی در سیستم توزیع فرآورده‌های نفتی، دو محموله 10 هزار و یک هزار و 300 لیتری نفت سفید با همکاری حراست منطقه، نیروهای انتظامی، و نمایندگان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از تانکر مستقر در محل یک باب مزرعه پرورش شترمرغ و در مخزن یک دستگاه خودروی نیسان در یکی از روستای شهرستان همدان کشف و ضبط شد.

وی افزود: در پی اطلاع مردمی مبنی بر انجام فعالیت مشکوک به قاچاق فرآورده نفت سفید در محل پرورش شترمرغ، محل موردنظر با حکم قضایی توسط مأمورین مورد بازرسی قرار گرفت، که در حین بازرسی یک مخزن 18 هزار لیتری دارای حدودا 10 هزار لیتر نفت سفید کشف شد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان تصریح کرد: پس از کشف محموله، مالک واحد پرورش شترمرغ اظهار داشت که تانکر و فرآورده داخل آن به شخص دیگری تعلق دارد که پس از تماس تلفنی وی با شخص مورد نظر، فرد متخلف در محل حضور یافت و ضمن اعتراف به تخلف خود جزییات بیشتری از نوع و نحوه اقدام خود را اقرار کرد که این مقدار سوخت را از دو دستگاه خودرو نیسان تانکردار از اهالی روستاهای اطراف خریداری و به شرکت‌های تولیدی و کارخانه‌های ریخته‌گری به فروش می‌رسانده است.

وی ادامه داد: در این حین یک دستگاه خودرو نیسان تانکردار وارد محوطه پرورش شترمرغ شده که به محض مشاهده مأمورین از محل متواری شد که پس از تعقیب و گریز با مأموران انتظامی و دستور توقف و نهایتا شلیک گلوله هوایی، متوقف و راننده و سرنشینان دستگیر شدند.

شیرانی‌اصل بیان داشت: با بررسی تانکر خودرو، حدود 2 هزار لیتر فرآورده نفت سفید کشف شده و پس از صدور گواهی تعیین نوع مواد توسط نماینده واحد کنترل کیفیت انبار نفت، قاچاق فرآورده محرز و با هماهنگی‌های لازم به انبار نفت منطقه همدان منتقل و تخلیه شد.

وی خاطرنشان کرد: پرونده متخلفين به همراه صورتجلسه تنطیمی برای اعمال قانون به تعزيرات حكومتي استان ارجاع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات