خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری همدان گفت: کار سازمان تعزیرات حکومتی کمتر از قضاوت در محاکم دادگستری نیست.
کد خبر: ۸۵۹۰۲۹۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تعزیرات مديركل و روسای شعب تعزيرات حكومتي استان همدان با رئیس کل دادگستری استان همدان دیدار کردند.

رئیس کل دادگستری همدان در این مراسم ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان و تقدیر از مجموعه تعزیرات حکومتی گفت: کار سازمان تعزیرات حکومتی کمتر از قضاوت در محاکم دادگستری نیست.

محمدرضا مترقب افزود: نتیجه عملکرد مطلوب سازمان تعزیرات حکومتی حجم گسترده‌ای از مردم را تحت الشعاع قرار خواهد داد و موجب رضایت‌مندی مردم است.

وی تأکید کرد: در رسیدگی‌های تعزیراتی خداوند متعال، قانون و حقوق مردم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان نیز ارتباط مستقیم با مردم و کسبه را نشان از اهمیت بالای نقش سازمان عنوان کرد و افزود: بخش قابل توجهی از اقشار مردم با تعزیرات سر و کار دارند که وجود این مجموعه بیش از پیش احساس می‌شود و نتیجه کار آن باعث جلب رضایت مردم است.

پورمرادی مدیرکل سیاسی انتظامی و دبیر کمیسیون قاچاق استان همدان نیز ضمن برشمردن موانع و مشکلات حوزه قاچاق کالا و ارز، پیگیری در خصوص استقرار نیروی پلیس در تعزیرات حکومتی را در دستور کار خود قرار دادند.

علیرضا حسن‌پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان نیز گزارشی از عملکرد اداره و برنامه‌های آتی سازمان، مشکلات پرونده‌های قاچاق، بحث قوانین گمرکی و تعامل بیشتر با مراجع نظارتی ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات