خبرهای داغ:
مديركل تعزيرات حكومتي همدان گفت: به همت اجراي احكام تعزيرات حكومتي همدان یک میلیارد و 200 ميليون ريال از جریمه قاچاق لوازم یدکی خودرو و 120 ميليون ريالي قاچاق مانیتور LED وصول شد.
کد خبر: ۸۶۰۸۵۹۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا حسن‌پور اظهار داشت: فردی که تعداد 12 هزار و 934 عدد کمک فنر خارجی انواع خودرو سواری به ارزش 3 میلیارد و 893 میلیون و 784 هزار ریال را به وسیله یک دستگاه خودرو کامیون حمل می‌کرد دستگیر و پرونده اتهامی برای رسیدگی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارزگلوگاه شهید زارعی همدان ارجاع می‌شود.

وی افزود: پس از جری تشریفات قانونی مشارالیه علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ 7 میلیارد و 787 میلیون و 568 هزارو 848 ريال جزای نقدی محكوم شد.

مديركل تعزيرات حكومتي همدان بیان داشت: پس از قطعیت رأی اصراری با تلاش و جدیت اجراي احكام و ضبط وثیقه، یک میلیارد و 200 میلیون ریال از جریمه مزبور وصول و به حساب خزانه دولت واريز شد و بقیه نیز درحال اجراست.

وی در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: در اقدامی دیگر نیز فردی که تعداد 30 دستگاه مانیتور LED قاچاق به ارزش 120 میلیون ریال را با جاسازی در کامیون حمل می‌کرد دستگیر و پرونده نامبرده برای رسیدگی به اتهام ارتکابی به شعبه چهارم ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز همدان ارجاع می‌شود.

حسن‌پور تصریح کرد: در این راستا نیز پس از جری تشریفات قانونی مشارالیه علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت مبلغ 120 میلیون ريال جزای نقدی محکوم شد و با قطعیت رأی اصراری، جریمه متعلقه توسط اجرای احکام وصول و به حساب خزانه دولت واريز شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات