خبرهای داغ:
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد

توزیع 95 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در همدان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 95 میلیون لیتر از انواع فرآورده نفتی در منطقه همدان مصرف شد.
کد خبر: ۸۶۸۴۷۶۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صادق فریدی در جمع خبرنگارن اظهار داشت: پس از گذشت دو ماه از سال جاری و فصل بهار، 95 میلیون لیتر از انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت‌گاز و نفت کوره اعم از نیروگاهی و غیرنیروگاهی در منطقه همدان مصرف شد.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 30 درصد کاهش داشته است، افزود: مصرف بنزین در این منطقه در بازه زمانی یاد شده 36 میلیون و 611 هزار لیتر بوده که در مقایسه با مصرف سال گذشته در همین بازه زمانی سه درصد کاهش داشته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان عنوان کرد: در بازه زمانی فوق نفت گاز مصرفی این منطقه نیز با 53 میلیون و 45 هزار لیتر، 6 درصد کاهش مصرف نسبت به پایان دو ماهه سال پیش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: پس از گذشت 62 روز از سال جاری، 2 میلیون و 435 هزار لیتر نفت سفید در این منطقه مصرف شده که با توجه مصرف 2 میلیون و 73 هزار لیتر در سال 94 شاهد افزایش 17 درصدی مصرف این فرآورده نسبت به مدت مشابه پارسال هستیم.

فریدی درباره نفت کوره مصرفی این منطقه نیز بیان کرد: در دو ماهه ابتدای امسال، در بخش غیرنیروگاهی 465 هزار لیتر و در بخش نیروگاهی یک میلیون و 562 هزار لیتر در منطقه همدان مصرف شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال، به ترتیب 70 و 96 درصد کاهش مصرف را نشان می دهد.­­­­

وی صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی به ویژه ذخایر محدود فسیلی را، هم به نفع اقتصاد کشور و خانواده دانست و هم حائز نقش تعیین کننده در حفظ محیط زیست خواند.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همداناستفاده نیروگاه شهید مفتح از سوخت گاز طبیعی، اجرای طرح پیمایش و تبدیل سوخت‌های مایع به گاز طبیعی را از جمله عوامل مهم کاهش مصرف انواع سوخت های مایع در بازه زمانی 64 روزه ابتدای سال 95، در استان عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات