خبرهای داغ:
مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان همدان:

رانندگی به عنوان یکی از مشاغل سخت و زیان‌آور پیگیری می‌شود

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان همدان از پیگیری موضوع قرار گرفتن شغل رانندگی به عنوان یکی از مشاغل سخت و زیان‌آور و اقدامات لازم در راستای تحقق این هدف خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۹۱۲۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نصرت‌الله حیدری در مراسمی که به مناسبت روز ملی حمل و نقل در سالن آموزش انبار نفت ایثارگران منطقه همدان برگزار شد، با اشاره به پیگیری موضوع قرار گرفتن شغل رانندگی به عنوان یکی از مشاغل سخت و زیان‌آور از اقدامات این اداره کل در راستای تحقق این هدف خبرداد.

وی افزود: در صورت تصویب این قانون، رانندگان می توانند با پرداخت 20 ساله حق بیمه تأمین اجتماعی بازنشته شده یا در صورت تمایل می‌توانند به فعالیت خود تا سن مجاز بازنشستگی ادامه دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان به حمل روزانه، مقادير افزون فرآورده‌هاي نفتي به مقاصد مصرف اشاره کرد و گفت: این مهم توسط سوخت‌رسانان و با همكاري رانندگان زحمتكش امکانپذیر شده و همه با همکاری هم توانسته ایم سوخت مورد نياز استان را بدون وقفه و در هر شرایطی تأمین کرده و تحویل دهیم.

صادق فریدی افزود: پخش منطقه همدان با دارا بودن ظرفيت دريافت و ذخيره‌سازي مطلوب فرآورده‌های نفتی، همواره ذخیره‌سازی انبوه فرآورده‌ها در انبارهای نفت منطقه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی زحمات تلاشگران عرصه حمل و نقل، به ویژه رانندگان و پیمانکاران فرآورده‌های نفتی در این عرصه را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: حمل و نقل از جمله زیرساخت‌های توسعه کشور است و این مهم در گرو فعالیت‌های دلسوزانه و تلاش شما زحمت‌کشان است.

سرهنگ علی فکری جانشین فرماندهی پلیس راه استان همدان نیز اظهار داشت: وظیفه خطیری بر عهده تلاشگران این عرصه به ویژه رانندگان نفتکش‌ها بوده که امید است این سکان‌داران جاده‌ها با رعایت نکات ایمنی و توجه بیش از پیش به قوانین راهنمایی و رانندگی، ضریب وقوع حوادث و خطرات را به حداقل برسانند.

در پایان اين مراسم از مديران عامل شركت‌های حمل و نقل، پيمانكاران حقيقي و حقوقی برتر و تعدادی از رانندگان فعال و منتخب و پیشکسوتان این عرصه به تعداد 18 نفر با اهداء هديه و لوح تقدیر، تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات