خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: داشتن سواد سیاسی به دور از بداخلاقی های انتخاباتی سرلوحه تمامی کاندیداها باشد.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۰۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه چهارم دی ماه در مصلی تویسرکان با تبریک به مناسبت هفته وحدت و در آستانه میلاد سراسر خجسته نبی مکرم اسلام(ص)، گفت: روز میلاد پیامبرخاتم(ص) روز اخلاق و مهرورزی است.

وی با تأکید بر اینکه می طلبد تا در هفته وحدت، همدلی و وحدت برادران شیعه با برادران اهل سنت بیش از پیش بروز و ظهور پیدا کند، اظهار کرد: شیعه حقیقی به شدت مخالف گروه تکفیری شیعی است که با منطق صهیونیست عمل می کند و باید گفت این گروه هیچ گونه ارتباطی با اسلام حقیقی ندارد و مرجعیت آنان را به شدت رد می کنند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه به روز پنجم دی ماه، روز مقابله با بلایای طبیعی اشاره کرد و افزود: با توجه به آنکه از نظر علمی احتمال سرمای شدید در کشور است عقل سلیم حکم می کند برای مقابله با این سرما آمادگی خود را بالا ببریم و مسئولان و مردم تدابیر لازم را بیاندیشند.

وی با بیان اینکه داشتن سواد سیاسی به دور از بداخلاقی های انتخاباتی سرلوحه تمامی کاندیداها باشد، از همه دواطلبان برای حضور در رقابت های انتخاباتی خواست تا هم خودشان و هم حامیانشان طوری رفتار و عمل کنند و با دوری از هر گونه بداخلاقی های انتخاباتی از شور و نشاط انتخابات نکاهند.

موحدی با تشکر از دستور فرماندار تویسرکان به اداره آب و فاضلاب شهری مبنی بر عدم برخورد با چاه های خانگی گفت: خوشبختانه وجود این گونه چاه ها می تواند در صورت بروز هر گونه اتفاقی چندین خانواده را از نظر آب تأمین کند.

وی با اشاره به اینکه تویسرکان و اکثر روستاهای آن از نعمت گاز برخوردار هستند، تصریح کرد: با این وجود و احتمال سرمای شدید لازم است تا مسئولان شرایط لازم برای تهیه نفت و یا گازوئیل و حتی هیزم برای مردم را فراهم سازند تا در خصوص تأمین سوخت و روشنایی نیز در زمان بروز حادثه طبیعی کمتر با مشکل روبرو شوند و مردم نیز خود از هم اینک چاره اندیشی کنند.

امام جمعه تویسرکان به احتمال بارش های شدید و بروز سیل اشاره کرد و افزود: می طلبد تا شهرداری و دستگاه های مربوطه رفع موانع کنند و شرایطی را فراهم سازند تا آب راه ها و شرایط فیزیکی شهرستان به گونه ای باشد که در صورت بروز سیل مشکلی خاصی رخ ندهد و از الان به فکر چاره باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات