خبرهای داغ:
سردار فرجی در افتتاح سالن رزمی شهید محمدلو:

ورزش وسیله‌ای برای خودسازی و جهاد در راه خداست

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اکثرا شهیدان ما ورزشکار بوده‌اند، گفت: ورزش وسیله‌ای برای خودسازی و آماده شدن برای جهاد در راه خدا است.
کد خبر: ۸۶۳۴۹۰۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سالن ورزشی حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر با نام سالن رزمی شهید محمدلو با حضور مسئولان استانی و محلی در همدان افتتاح شد.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم اظهار داشت: ورزشکاران باید توان خود را در میدان عمل و خدمت به مردم نشان دهند.
سردار مهدی فرجی با بیان اینکه اکثرا شهیدان ما ورزشکار بوده‌اند، بیان کرد: ورزش وسیله‌ای برای خودسازی و آماده شدن برای جهاد در راه خدا است.

وی ادامه داد: ورزشکاران که در این سالن‌ها بدن خود را آماده می‌کنند باید زوربازوی خود را برای مبارزه و جهاد در راه خدا نگه دارند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید محمدلو گفت: این شهید بزرگوار رزمی‌کار بود که توان خود را در عملیات فاو به نمایش گذاشت.

وی یادآور شد: شهید صانعی شهید مدافع حرم نیز رزمی‌کار بود که با ورزش و خودسازی و احساس تکلیف در سوریه به شهادت رسید.

فرجی با تأکید بر تقویت جبهه مقاومت گفت: اگر امروز ما در سوریه با دشمن نجنگیم باید در داخل کشور با آن مقابله کنیم که بسیار دشوارتر خواهد بود چراکه دشمن اسلام را نشانه گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات