خبرهای داغ:
در دومین روز از دهه فجر انجام شد

افتتاح کانون فرهنگی اجتماعی الزهرا(س) در فامنین

کانون فرهنگی اجتماعی الزهرا(س) با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان فامنین افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۶۲۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، مدیر کانون بانوان شهرستان فامنین در حاشیه افتتاح کانون فرهنگی اجتماعی الزهرا(س) شهرستان فامنین که معاون سیاسی امنیتی استانداری و فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: کانون بانوان از چند ماه قبل با ارائه برنامه‌های فرهنگی و توانمندسازی زنان و دختران جوان در ابعاد مختلف اقتصادیو آموزشی شروع به کار کرده و امروز به طور رسمی افتتاح شد.

طاهره حاجیلو افزود: با جدیت و پیگیری دلسوزانه فرماندار، این مکان تجهیز شده تا بتوانیم به طور مستقل و خارج از ساختمان فرمانداری فعالیت کانون را شروع کنیم و بانوان بتوانند با آسودگی در برنامه های متنوع حضور داشته و از خدمات آموزشی و فرهنگی بهره‌مند شوند .

وی ادامه داد: کانون تنها با مساعدت و همکاری دستگاه های دولتی و نهادهای غیر دولتی می تواند کار مستمر و پر فایده ای برای جوانان در جهت ایجاد اشتغال و افزایش توان اقتصادی خانواده ها باشد و با داشتن برنامه هایی جذاب و متنوع باعث رشد شاخص مطالعه و امید به زندگی و نشاط باشد.

مدیر کانون بانوان شهرستان فامنین خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه محصولات خانگی و صنایع دستی برای ایجاد اشتغال و فروش موثر است .

وی اظهار داشت: زنانی بسیار توانمند و دختران با تحصیلات عالی در شهرستان به یک مکان فرهنگی و اجتماعی برای حضور پررنگ تر در اجتماع نیاز دارند تا بتوانند با حفظ آیین و اعتقادات اسلامی هم گام با فرهنگ مردم شهرستان حرکت کنند.

حاجیلو تصریح کرد: امیدواریم که کار ما خدمتی صادقانه در رسیدن به اهداف روشن زندگی و سبک زندگی اسلامی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات