خبرهای داغ:
رئیس کمیته زنان و دفاع مقدس استان همدان:

زنان یکی از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی بودند

رئیس کمیته زنان و دفاع مقدس استان همدان در ادامه به نقش زنان در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: زنان و بانوان از همه اقشار جامعه و همه سنین یکی از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی بودند نقش بزرگی در انقلاب ایفا کردند.
کد خبر: ۸۶۳۰۵۶۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبگزاری بسیج از همدان، طاهره دوروزی پیش از ظهر امروز در مراسم گردهمایی بانوان تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی و اولین نشست کمیته زنان و دفاع مقدس با تأکید بر اینکه باید دهه فجر را گرامی بداریم و کتاب انقلاب را برای جوانان معرفی کنیم، اظهار داشت: باید تا حد ممکن برای بازگو کردن کتاب انقلاب تلاش کرد و این کتاب همیشه باید باز باشد و تمام اوراق آن‌که به خون شهدا رنگین شده معرفی شود.

وی پاسداری از خون شهدا و ناله‌ها و زجه های مادران و همسران شهدا را وظیفه دینی و اخلاقی هر ایرانی دانست و گفت: باید به‌خوبی از این جایگاه پاسداری کرد.

دوروزی با اشاره به این موضوع که اگر انقلاب نبود دفاع مقدسی هم اتفاق نمی‌افتاد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی سال ۵۷ به اذعان تمام تحلیل گران سیاسی دنیا یکی از شکوهمندترین و منحصربه‌فردترین انقلاب‌های دنیا و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ایران و جهان بود.

رئیس کمیته زنان و دفاع مقدس استان همدان در ادامه به نقش زنان در انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: زنان و بانوان از همه اقشار جامعه و همه سنین یکی از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی بودند و زمانی که انقلاب شکل می‌گرفت نقش بزرگی در انقلاب ایفا کردند و توانمندی‌های خود را به اثبات رساندند.

دوروزی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه زنان در سه حوزه فعالیت می‌کردند که یکی حوزه خط مقدم بود، اضافه کرد: زنان در حمایت و تشویق مردان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی نقش داشتند و با پرورش فرزندان صالح راه مبارزه را مستمر کردند.

وی با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) نیز از زنان به‌خوبی یاد می‌کنند و زنان را به‌عنوان پشتوانه انقلاب و اسلام می‌دانند، گفت: بدون شک انقلاب بدون حضور بانوان به سرانجام نمی‌رسید و تثبیت نمی‌شد.

رئیس کمیته زنان و دفاع مقدس استان همدان بابیان اینکه زنان در حوزه‌های مختلف دفاع مقدس حضور خود را به اوج رساندند، اظهار داشت: زنان حماسه‌سازان گمنام دفاع مقدس بودند چراکه سرسختانه در برابر سختی‌های جنگ و مصائب آن ایستادند و اکنون چشم امید کشور به نسل‌های آینده است.

دوروزی بیان کرد: ۱۸ اداره از استان همدان از جمله تبلیغات اسلامی، فرمانداری، بسیج، شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان و بنیاد شهید و نیروی انتظامی عضو کمیته زنان و دفاع مقدس استان همدان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات